close

Focus ON Greek Trendz

Στο πλαίσιο της συνεχούς μελέτης μας για τον Έλληνα καταναλωτή, εξετάζουμε για περισσότερο από 20 χρόνια ποσοτικά στοιχεία σε σχέση με τις καταναλωτικές προτιμήσεις και συνήθειες του κοινού. Οι έρευνες αυτές διεξάγονται για 40 εβδομάδες τον χρόνο, με την μέθοδο CAPI (Computer Assisted Personal Interviews), σε ετήσιο δείγμα 12.000 ατόμων από 13 έως 74 χρονών Πανελλαδικά και δίνουν την δυνατότητα για συνεχές reporting, είτε σε μηνιαία, είτε σε τριμηνιαία βάση.

Σήμερα είμαστε υπερήφανοι για το πλήθος των πληροφοριών και των ιστορικών στοιχείων που υπάρχει στα αρχεία μας και που πάντα μας έδινε την ευκαιρία και το μοναδικό πλεονέκτημα της απόλυτα στοχευμένης διείσδυσης σε οποιασδήποτε διαφημιζόμενη αγορά.

Τα στοιχεία για κάθε μία από τις παραπάνω εξεταζόμενες κατηγορίες, έχουν τη δυνατότητα να συνδυαστούν με την έκθεση του κοινού στα παραδοσιακά και νέα media αλλά και μεταξύ τους παράγοντας πλήθος πληροφοριών για το προφίλ του χρήστη ή του πιθανού χρήστη κάθε κατηγορίας, ενώ παράλληλα για όλες τις κατηγορίες υπάρχει η δυνατότητα να επικεντρωθούμε αν θέλουμε σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού, εκείνες που μας ενδιαφέρουν (π.χ. νέοι 20-30 ετών, άντρες στον Νομό Αττικής, εργαζόμενες γυναίκες υψηλού μορφωτικού και κ/ο προφίλ, γονείς με παιδιά οποιασδήποτε ηλικίας/φύλου, εργαζόμενοι του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα κλπ)...

Τα ενδιαφέροντα και οι προτιμήσεις του κόσμου αλλάζουν από καιρό σε καιρό και ανάλογα με την ηλικία, την εκπαίδευση, τη φάση ζωής, τις προσλαμβάνουσες από το ευρύτερο περιβάλλον, την οικονομική δυνατότητα αλλά και την εξοικείωση με τη τεχνολογία, διαφοροποιούνται δημιουργώντας καταναλωτές πολλών ταχυτήτων, όλοι απαραίτητοι και περιζήτητοι για κάθε επιχειρηματία που επιθυμεί να τους προσεγγίσει, μαθαίνοντας τις ιδιαιτερότητές τους και φτιάχνοντας προϊόντα και υπηρεσίες «ειδικά για αυτούς»!!!

Δείτε παρακάτω στοιχεία για μερικές από τις κατηγορίες που έχουμε στο θησαυροφυλάκιό μας και που αποτελούν την βάση για τον σχεδιασμό των περισσότερων ad hoc ερευνών μας από πλευράς πληθυσμού, δείγματος και κοστολόγησης, ενώ ταυτόχρονα μας επιτρέπουν την σε βάθος κατανόηση του κοινού που θέλουμε να προσεγγίσουμε.


Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής σας για να παραλαμβάνετε στοιχεία ερευνών της Focus Bari.

customer-experience