close

Οι αρχές των ερευνών ΜΜΕ

H εταιρία μας αποτελεί τον πιο εξειδικευμένο φορέα στην Ελλάδα στις Έρευνες Μέσων στην Ελληνική αγορά. Οι μετρήσεις της ραδιοφωνικής ακροαματικότητας της Focus Bari διεξάγονται και χρησιμοποιούνται απ’ όλη την ελληνική αγορά της επικοινωνίας από το 1988, και η Συνεχής Πανελλήνια Έρευνα Μέσων (National Readership Survey) από το 1990. Διεξάγουμε τα απαιτητικά αυτά συνδρομητικά έργα σε συνεχή βάση, μένοντας πάντα πιστοί στην εκπλήρωση των στόχων τους και βελτιώνοντας διαρκώς σύμφωνα με τις διεθνείς εξελίξεις, τα ζητούμενα και τα δεδομένα κάθε εποχής τη μεθοδολογία και το είδος των παραδοτέων σε συνεργασία με όλους τους συνδρομητές μας.
Την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την διαχείριση αυτών των έργων για τα οποία η Focus Bari επιβραβεύεται και με Ευρωπαϊκή αναγνώριση από το εξειδικευμένο Δίκτυο EMRO, λειτουργώντας πάντα με βάση τις διεθνείς αρχές αυτών των ερευνών.

Οι Έρευνες Μέσων, που διεθνώς αποκαλούνται «Industry Surveys» ή/και «Currency Surveys», έχουν τον διττό ρόλο του «εργαλείου» και του «νομίσματος»: αποτελούν την βάση επιχειρηματολογίας πώλησης, τιμολογιακής πολιτικής και αξιολόγησης περιεχομένου /ενεργειών marketing για τα ίδια τα MME και ταυτόχρονα αποτελούν βασικό κριτήριο για την αποτελεσματικότερη δυνατή τοποθέτηση των διαφημιστικών budgets, σύμφωνα με τους στόχους κάθε καμπάνιας, στις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ των ΜΜΕ και των Διαφημιστικών Εταιρειών / Media Specialists που λειτουργούν για λογαριασμό των Διαφημιζομένων.

Στη Focus Bari είμαστε υπερήφανοι για την αναγνωρισμένη επιτυχία μας στις έρευνες μέτρησης της έκθεσης του κοινού στα ΜΜΕ, επιτυχία η οποία οφείλεται στην επένδυση, πρωτοβουλία και στρατηγική που ακολουθήσαμε στον συγκεκριμένο τομέα, τόσο από πλευράς σχεδιασμού και υλοποίησης, όσο και από πλευράς σχέσης και υποστήριξης των χρηστών και συνεργασίας με την αγορά, τηρώντας από το ξεκίνημά μας τις βασικές αρχές που διασφαλίζουν την επιτυχία αυτών των ερευνών όπως ακριβώς λειτουργούν σε διεθνές επίπεδο:

  • Συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων φορέων για τον ορισμό των βασικών προδιαγραφών και κανόνων λειτουργίας του συστήματος.
  • Εγκυρότητα, ακρίβεια και αξιοπιστία στα αποτελέσματα, η οποία διασφαλίζεται με την υιοθέτηση των καταλληλότερων μεθοδολογιών/τεχνικών μέτρησης του κάθε Μέσου, και την επικαιροποίησή τους σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τις εξελίξεις.
  • Παροχή δικαιωμάτων ελέγχου προς τους εκπροσώπους όλων των διαφορετικών εμπλεκόμενων φορέων και διαφάνεια/ιχνηλασιμότητα σε όλα τα στάδια των εργασιών κάθε έρευνας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απαραίτητη εμπιστοσύνη στην μέτρηση.
  • Παροχή πληροφόρησης σε συχνότητα ανάλογη με τις ιδιαιτερότητες κάθε ΜΜΕ και τις ανάγκες της αγοράς και των χρηστών αλλά ίδιοι και όροι αντιμετώπισης και πρόσβασης στα παραδοτέα μεταξύ των διαφορετικών ομάδων χρηστών, προκειμένου να ενισχύεται η έννοια του «νομίσματος κοινής αποδοχής».

 

customer-experience