myFocus

Έρευνα καταγραφής εμπειριών - NPS

3 Λόγοι να γίνετε συνδρομητής στην Συνδρομητική έρευνα εμπειριών

1. Μεθοδολογία που αξιολογεί άμεσα εμπειρίες των Ελλήνων σε διαφορετικούς κλάδους, πάνω και πέρα από λίστες πελατών και κανάλια επαφής (touch points)

• Καταγράφονται με τυχαίο και αντιπροσωπευτικό τρόπο οι εμπειρίες των Ελλήνων «στην χθεσινή ημέρα» από οποιοδήποτε κανάλι και με οποιοδήποτε τρόπο (inbound, outbound), δίνοντας την δυνατότητα αξιολόγησης της εμπειρίας αμέσως μόλις τις έζησαν (transactional NPS)

• Καταγράφονται και αξιολογούνται εμπειρίες από 10+ διαφορετικούς κλάδους με εμβάθυνση στους κλάδους τηλεπικοινωνιών, τραπεζικών προϊόντων/υπηρεσιών, αγορών για το νοικοκυριό /σουπερμάρκετ

• Online ερωτηματολόγιο μέσω του ιδιόκτητου Πανελλαδικού panel μας - Διεξαγωγή σε καθημερινή βάση (εμπειρίες στην «μέση ημέρα») για ένα ολόκληρο μήνα - 13.000+ complete συνεντεύξεις που καταλήγουν σε 21.000+ εμπειρίες στο σύνολο των κλάδων

2. Το customer experience είναι «δια-κλαδικό» και αυτό είναι το μοναδικό εργαλείο στην Ελλάδα που καταγράφει την εμπειρία του δικού σας κλάδου σε σύγκριση με άλλους στην χώρα μας

• Η αντίληψη οποιουδήποτε καταναλωτή (πελάτη ή δυνητικού πελάτη) για την εμπειρία με τον οργανισμό σας επηρεάζεται από το σύνολο των εμπειριών που βιώνει ακόμα και αν προέρχονται από άλλο κλάδο Εξάλλου, η οπτική πέρα από τα στενά όρια του δικού σας κλάδου μπορεί να δείξει καλές πρακτικές που οδηγούν στο innovation…

• Γνωρίστε λοιπόν ποια είναι η θέση του δικού σας κλάδου σε σχέση με τους υπολοίπους στην χώρα μας και αποφασίστε ποιους θα έχετε ως benchmark για την βελτίωση της δικής σας απόδοσης

3. Εργαλείο που χαρτογραφεί τις εμπειρίες του κλάδου, την απόδοση κάθε οργανισμού συνολικά και ανά κανάλι επαφής, τους λόγους πίσω από το NPS score αλλά και το συναισθηματικό αποτύπωμα των εμπειριών του οργανισμού σας και του ανταγωνισμού σας

• Συχνά η σύγκριση της απόδοσης ενός οργανισμού μεταξύ των διαφόρων καναλιών ή υπο-ομάδων πελατών είναι πρόκληση γιατί διαφοροποιείται ο τρόπος μέτρησης ανά κανάλι, ενώ είναι εξαιρετικά δύσκολη η καταγραφή και αξιολόγηση εμπειριών ανταγωνισμού μια μέρα μετά

• Με μια κοινή μεθοδολογία και μεγέθη δείγματος εμπειριών που επιτρέπουν την σύγκριση μεταξύ οργανισμών δείτε ποιο κανάλι του οργανισμού σας έχει την υψηλότερη απόδοση αλλά και ποια ακριβώς είναι η απόδοση σας σε σύγκριση με τους άλλους παίκτες της αγοράς