myFocus

Bari S.M.A.R.T.- Πανελλήνιος Τύπος & BARI S.M.A.R.T.- Print Digital

Η έρευνα «BARI S.M.A.R.T.-Πανελλήνιος Τύπος» αποτελεί από το 1990 μέχρι σήμερα στην Ελλάδα το «Industry Currency Survey» για την αγορά διαφημιστικού χώρου στις εφημερίδες και στα περιοδικά. Οι προδιαγραφές της είναι πανομοιότυπες με εκείνες όλων των NRS (National Readership Surveys) σε διεθνές επίπεδο και η βασική μονάδα μέτρησης της αναγνωσιμότητας είναι το A.I.R. (Average Issue Readership - Αναγνωσιμότητα Μέσου Τεύχους), που προκύπτει από τις ερωτήσεις της πρόσφατης ανάγνωσης (recent reading).
 
Ανανεωμένη ήδη από το 2016 σε προδιαγραφές και μεθοδολογία βάσει των διεθνών εξελίξεων, η έρευνα εξετάζει επίσης την επισκεψιμότητα ομότιτλων websites με στόχο την καταγραφή της συνδυαστικής κάλυψης – στοιχεία τα οποία παρέχονται μέσω της υπηρεσίας «BARI S.M.A.R.T._PrintDigital».
 
Η έρευνα καλύπτει άντρες και γυναίκες 13-74 χρονών που κατοικούν στην Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη. Διεξάγεται σε συνεχή βάση για 4 μήνες το χρόνο και περιλαμβάνει δύο στάδια συνέντευξης: πρώτο στάδιο τηλεφωνικά μέσω CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) και δεύτερο στάδιο με online συνεντεύξεις CAWI (Computer Assisted Web Interviews) στους ίδιους ερωτώμενους. Το ετήσιο δείγμα είναι 18.000 άτομα και ο πληθυσμός που εκπροσωπείται από την έρευνα (ΕΛ.ΣΤΑΤ 2011) 6.862 χιλιάδες άτομα. Οι εκθέσεις αποτελεσμάτων και το tailor-made software της έρευνας, εκδίδονται 2 φορές τον χρόνο.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies