myFocus

2 Χρόνια Covid: Επαγγελματικά & Οικονομικά

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας Πανελλαδικής Έρευνας της Focus Bari | YouGov, μετά από δύο χρόνια συνθηκών πανδημίας, διαπιστώνεται ότι:

  • Οι τρεις στους πέντε δηλώνουν τα επαγγελματικά τους στην ίδια κατάσταση, ο ένας στους τέσσερις σε χειρότερη, και ένα 14% σε καλύτερη
  • Η εικόνα αυτή είναι οριακά καλύτερη σε σχέση με ένα χρόνο πριν, καθώς φαίνεται πως οι αρχικά πληγείσες επαγγελματικές ομάδες κατάφεραν να ξεπεράσουν σε κάποιο βαθμό τις δυσκολίες και να βρουν νέες διεξόδους
  • Ως προς τα οικονομικά, ένας στους δύο Έλληνες δηλώνουν ίδια κατάσταση σε σύγκριση με την προ-πανδημίας εποχή, ενώ μια σημαντική αναλογία (38%) αναφέρουν πως τα οικονομικά τους είναι χειρότερα σήμερα έναντι του 2020
  • Η δημογραφική ομάδα με τον μεγαλύτερο βαθμό οικονομικής απώλειας μέσα στα τελευταία δύο χρόνια είναι το ηλικιακό γκρουπ 45-54 χρόνων

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

2 Χρόνια Covid: Υγεία & Κοινωνικότητα

Σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, 56% των Ελλήνων βιώνουν ασταθή ψυχολογική κατάσταση με μεταπτώσεις μέσα στην ημέρα, 58% δηλώνουν χειρότερη κοινωνικότητα, ενώ αυξάνεται η αναλογία εκείνων που η υγεία τους είναι σε χειρότερη κατάσταση σε σχέση με δύο χρόνια πριν, προ πανδημίας. Δείτε όλη την έρευνα εδώ

H πορεία του εμβολιασμού στην Ελλάδα - Δεκέμβριος 2021

Από τον Ιανουάριο έως τις τελευταίες μέρες του Δεκεμβρίου 2021, η Focus Bari | YouGov  διενέργησε οκτώ Πανελλαδικές Έρευνες παρακολουθώντας την αναλογία των εμβολιασμένων, θετικά διακείμενων, σκεπτικών και αρνητικά διακείμενων Ελλήνων προς το εμβόλιο κατά του Covid-19.  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας μέτρησης που διενεργήθηκε μεταξύ 21-31  Δεκεμβρίου σε δείγμα 1002 Ελλήνων 18-74 χρόνων :

  • H αναλογία των εμβολιασμένων/θετικών να κάνουν το εμβόλιο Ελλήνων παρουσιάζει σταθερή άνοδο από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2021, και από εκεί και πέρα παραμένει σταθερή/οριακά αυξανόμενη στις τρεις τελευταίες μετρήσεις, αύξηση που προέρχεται κυρίως από τις μεγάλες ηλικίες.
  • Η εικόνα στο τέλος του 2021 δείχνει πως λίγο περισσότεροι από 4 στους 5 Έλληνες έχουν ήδη κάνει/έχουν ραντεβού/θα κάνουν οπωσδήποτε το εμβόλιο, ενώ…
  • Οι νεαρές ηλικίες (έως 44 χρόνων) παρουσιάζουν τα ψηλότερα ποσοστά των διστακτικών, και μια σταθερή αναλογία «αρνητών» βρίσκεται σε όλες τις ηλικίες.
  • Για τους αρνητές, ο κυριότερος λόγος είναι η άρνηση να κάνουν κάτι που τους επιβάλλεται εκβιαστικά (65%) και ακολουθούν χαμηλότερα οι αμφισβητήσεις περί του εμβολίου και των επιπτώσεών του στην υγεία.

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση όλης της έρευνας εδώ

 

ΣΤΑΘΕΡΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ

Από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο 2021, η Focus Bari | YouGov  διενέργησε επτά Πανελλαδικές Έρευνες παρακολουθώντας την αναλογία των εμβολιασμένων, θετικά διακείμενων, σκεπτικών και αρνητικά διακείμενων Ελλήνων προς το εμβόλιο κατά του Covid-19.  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας μέτρησης που διενεργήθηκε μεταξύ 3-6 Δεκεμβρίου σε δείγμα 1001 Ελλήνων 18-74 χρόνων :

  • H αναλογία των εμβολιασμένων/θετικών να κάνουν το εμβόλιο Ελλήνων έχει αυξηθεί σταδιακά μέσα στο 2021, με ιδιαίτερη αύξηση μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου
  • Η σημερινή εικόνα δείχνει πως 4 στους 5 Έλληνες έχουν ήδη κάνει/έχουν ραντεβού/θα κάνουν οπωσδήποτε το εμβόλιο, και η αναλογία αυτή εντοπίζεται σταθερή μεταξύ των δύο τελευταίων μετρήσεων, Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου 2021
  • Η νεαρή ηλικία των 18-24 εμφανίζει το ψηλότερο ποσοστό εκείνων που δεν έχουν αποφασίσει ακόμα αν θα κάνουν ή όχι το εμβόλιο, ενώ…
  • Εκείνοι που δηλώνουν αρνητική πρόθεση εμφανίζονται λίγο περισσότερο στις ηλικίες 25-44, στην Θεσσαλονίκη και στην περιφέρεια

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση όλης της έρευνας εδώ

 

Ο COVID-19 ΑΛΛAZEI ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ME TO ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Νέα Έρευνα της Focus Bari για το DYI & HI Conference

Οι συνθήκες της πανδημίας που ξεκίνησαν πριν από δυο σχεδόν χρόνια έχουν φέρει δραματικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής μας: εργασία, κοινωνικοποίηση, καθημερινότητα, ανθρώπινες σχέσεις, αλλά και στην σχέση με το ίδιο μας το σπίτι!  Περνώντας πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι, διαμορφώνοντας ειδικούς χώρους για τηλεργασία, σχεδόν όλοι οι Έλληνες «έζησαν» την μόνιμη κατοικία τους με καινούργιο τρόπο και είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πολύ περισσότερο με τους χώρους της. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που σχεδίασε και υλοποίησε η Focus Bari για το πρώτο Phygital Ετήσιο Συνέδριο DYI & Home Improvement που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου 2021 στην Αθήνα:

  • 95% των Ελλήνων έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια «ξεκαθαρίσματος» και αναδιαμόρφωσης του σπιτιού τους τον τελευταίο χρόνο.
  • Οι 3 στους 4 έκαναν τουλάχιστον μια εργασία επισκευής ή βελτίωσης κάποιου χώρου, ενώ μια αντίστοιχη αναλογία προγραμματίζει να κάνει μια τέτοια ενέργεια μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
  • Συγκρίνοντας την πρόθεση που εκφράστηκε σε αντίστοιχη έρευνα της Focus Bari για το Συνέδριο του 2019 με τις εργασίες που έγιναν το 2020/21, διαπιστώνεται ότι…
  • Τις χρονιές της πανδημίας, οι Έλληνες έκαναν πολύ περισσότερες εργασίες επισκευών / αναδιαμόρφωσης / βελτίωσης της κατοικίας τους απ’ ότι προγραμμάτιζαν, ...
  • Με αποτέλεσμα όλη η αγορά του DIY/Home Improvement να παρουσιάζει αύξηση κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου, ιδρύτριας Focus Bari μπορείτε να βρείτε εδώ

2021 DIY HOME IMPROVEMENT

 

Η Focus Bari για τα 25 χρόνια "ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ"

Την Τρίτη 9 Νοεμβρίου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 25 Χρόνια Προσφοράς δίπλα σε κάθε παιδί και οικογένεια στο Μέγαρο Μουσικής παρουσία της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας.

Στην εκδήλωση επίσης παρέστησαν η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κα Δόμνα Μιχαηλίδου, ως εκπρόσωπος της Προεδρίας της Ελληνικής Κυβέρνησης και η κα Μαρέβα Μητσοτάκη.

Η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε τα ευρήματα έρευνας που υλοποίησε η εταιρία χορηγικά για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σχετικά με την γνώση και την εικόνα που έχει το ελληνικό κοινό για τον οργανισμό, καθώς και διεθνή ευρήματα σχετικά με την συνεισφορά των λαών 40 χωρών σε ΜΚΟ, με την Ελλάδα να έρχεται στην 15η θέση ανάμεσα σε 40 χώρες στον τομέα της προσφοράς. 

Στην Ελλάδα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» το γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες (92%), ενώ η μεγάλη πλειονότητα έχει θετική εντύπωση για το ουσιαστικό έργο που προσφέρει στην κοινωνία, αποτελώντας τον πιο αξιόπιστο μη κυβερνητικό φορέα στην χώρα μας, και ένας στους τρεις θα το επέλεγε αν ήταν να βοηθήσει μόνο ένα φορέα.

 

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

 

DT PHOTO

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies