myFocus

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ομιλήτρια στο 1ο TOTAL BUSINESS TRANSFORMATION CONFERENCE

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο Συνέδριο “Total Business Transformation” από την Smartpress, με ομιλίες και workshops από πλειάδα ομιλητών και εξειδικευμένων επαγγελματιών από ευρύ φάσμα κλάδων που αφορούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.  Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και το παρακολούθησαν πολυάριθμοι επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη από όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Την Τετάρτη 26 Μαΐου στην Ενότητα “Business Transformation Consultants: Empowering the Transformation” ήταν καλεσμένη ομιλήτρια η Ξένια Κούρτογλου, που παρουσίασε μια σειρά αποτελεσμάτων ερευνών της Focus Bari | YouGov  σχετικά με τις τελευταίες τάσεις και συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς και αντίστοιχα στοιχεία σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Κλείνοντας, η Ξένια Κούρτογλου τεκμηρίωσε το “Why Total Business Transformation” περιγράφοντας τα σύγχρονα ζητούμενα στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και έδωσε βασικά tips για το πώς μπορεί να υλοποιηθεί στην πράξη ένας πραγματικά «συνολικός επιχειρηματικός μετασχηματισμός».

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ

 TOTAL BUSINESS TRANSFORMATION XK

ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες αγοράς από τα σουπερμάρκετ αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, δείχνοντας ότι:

  • 4 στους 10 Έλληνες ψώνισαν τουλάχιστον μια φορά είδη σουπερμάρκετ online, επιπλέον ένας στους 3 σκέπτονται να υιοθετήσουν αυτή την συνήθεια στο μέλλον, ενώ…
  • 13% προτιμούν τo online κανάλι ως το κύριο για τα ψώνια σουπερμάρκετ και 9% δηλώνουν ότι θα έχουν την online εκδοχή ως κύριο κανάλι στο μέλλον
  • 9 στους 10 online supermarket shoppers έχουν ψωνίσει απ΄ευθείας από το e-shop της αλυσίδας που προτιμούν, ενώ ένας στους τρεις έχουν ψωνίσει είδη supermarket μέσω του app ενός food delivery service
  • Κατά την περίοδο της πανδημίας περισσότεροι από 1 στους 3 Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να έχουν αυξήσει την αγορά Φρέσκων φρούτων & λαχανικών, και προϊόντων καθαρισμού.
  • Αντιθέτως, κατακόρυφη είναι η μείωση της κατανάλωσης προμαγειρεμένων γευμάτων και έτοιμου φαγητού, καθώς και του αλκοόλ

Δείτε ή κατεβάστε την παρουσίαση της έρευνας εδώ

 

Η Επιχειρηματικότητα την Επόμενη Μέρα - Restart the World

Με μεγάλη επιτυχία και πολλές εκατοντάδες επιχειρηματιών που παρακολούθησαν απ’ όλη την Ελλάδα, ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 7 Απριλίου το ετήσιο συνέδριο της ΒΝΙ (Business Network International) με θέμα «Η Επιχειρηματικότητα την Επόμενη Μέρα - Restart the World». Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας που σχεδίασε και υλοποίησε για τους σκοπούς του συνεδρίου, μεταξύ 300 Ελλήνων επιχειρηματιών. Τα ευρήματα δείχνουν τις στάσεις και απόψεις του business community για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην επιχειρηματικότητα, ποια είναι τα «κλειδιά» της επιτυχημένης μετάβασης στην μετα-covid εποχή για τις επιχειρήσεις, καθώς και για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τηλεργασίας, που φαίνεται ότι για πολλούς «ήρθε για να μείνει».

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ

 

 

RESEARCH NEXT! Let’s open the dialogue

Την Τετάρτη 24 Μαρτίου, ο ΣΕΔΕΑ και το Ινστιτούτο επικοινωνίας διοργάνωσαν virtual event με θέμα: η Έρευνα την Επόμενη Μέρα.

Καλεσμένη και κύρια ομιλήτρια ήταν η Anne-Sophie Damelincourt, Blue Lemon Insight & Strategy – Founder & Owner | former ESOMAR Council Member I Treasurer.

Μαζί της στο πάνελ ήταν οι:

  • Βαλέρια Τσάμη, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ & Managing Director, FOCUS BARI,
  • Άντζελα Σταθοπούλου, ESOMAR Representative | Partner-Research Director, METRON ANALYSIS,
  • Μαρία Χρυσικοπούλου, Head of Customer Research | Customer Insights, OPAP, 
  • Κώστας Χούντας, Strategy and Business Analytics Officer, TEMPO-OMD
  • Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC | Chairman attp group

Το event παρακολούθησαν 57 εταιρίες και πάνω από 75 συμμετέχοντες από διαφορετικούς κλάδους.

Μπορείτε να δείτε το video του event και key take-outs εδώ

RESEARCH NEXT KeyTakeOuts 1200x1200px 06

Η Βαλέρια Τσάμη μέλος του ΔΣ ΕΑΣΕ για την 3ετία 2021-2023

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο για την τριετία 2021-2023 εξέλεξαν τα μέλη της ΕΑΣΕ κατά την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021 για πρώτη φορά υβριδικά στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕ Academy.

Η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της FOCUS BARI, επανεξελέγη και συνεχίζει να συνεισφέρει στην ΕΑΣΕ και στις δράσεις της αυτή τη φορά ως Τακτικό μέλος του ΔΣ έχοντας ήδη διατελέσει αναπληρωματικό μέλος στην προηγούμενη θητεία του και Επικεφαλής της πολύ δυναμικής ομάδας δράσης της ΕΑΣΕ για τις Ίσες Ευκαιρίες στην Ηγεσία που ασχολείται με το θέμα του εργασιακού αποκλεισμού των 50+.  Όπως δήλωσε στην ομιλία της ως υποψήφια «Συνεχίζω νιώθοντας τον ίδιο ενθουσιασμό και θέλω πραγματικά να έχω την ευκαιρία να συνεισφέρω ακόμα περισσότερα στην επόμενη 3ετία γιατί γνωρίζω, τόσο μέσα από την προηγούμενη συμμετοχή μου στο Δ.Σ. όσο και μέσα από τις έρευνες που η FOCUS BARI έκανε χορηγικά για την ΕΑΣΕ, πως οι ανάγκες των μελών είναι πολυδιάστατες και οι προκλήσεις ακόμα μεγαλύτερες λόγω της πανδημίας»

Στα πλαίσια της Γενικής Συνέλευσης η Βαλέρια Τσάμη παρουσίασε έρευνα που διενεργήθηκε από τη FOCUS BARI για την ΕΑΣΕ στα μέλη της για την αξιολόγηση των δράσεων της ΕΑΣΕ το 2021.

Δείτε περισσότερα για την Γενική Συνέλευση της ΕΑΣΕ στην οποία καλεσμένος ομιλητής ήταν ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας.

Δείτε το Δελτίο Τύπου της ΕΑΣΕ για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο.

 

0 02 05 9aa70d380f7ba3b103aa2931358c2e1ae0cbfb0eca35a0b7761a4213df90e73e d030a0062021VTsami 10

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ 2021 – ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ DIGITAL CITIZENS

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας 2021, η ημερίδα της Smartpress «Τhe Future is Female» και τίτλο Women in DigitalΤην εναρκτήρια ομιλία είχε η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσιάζοντας τα τελευταία στοιχεία της Focus on Tech Life, που αποκαλύπτουν ότι:

  • Το 93% των Ελληνίδων 16-74 χρόνων είναι χρήστριες internet, επιβεβαιώνοντας επάξια τον τίτλο των «digital citizens», με τις μεγάλες ηλικίες και όλες τις περιοχές της χώρας να αποτελούν ενεργά «μέλη του διαδικτυακού τοπίου»!
  • Οι Ελληνίδες έχουν πρόσβαση στο internet τόσο από το κινητό τους, όσο και από laptop, desktop, tablet αντίστοιχα με τους άντρες, και…
  • Χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για μια πλειάδα χρήσεων που συμπεριλαμβάνουν επικοινωνία μέσω email, αναζήτηση πληροφοριών, social, αλλά και το e-banking, συναλλαγές με το Δημόσιο, e-commerce, webinars και τηλεεργασία
  • Οι επτά στις δέκα Ελληνίδες είναι πλέον τακτικές χρήστριες του e-commerce, αγοράζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών online, δαπανούν κατά μέσο όρο 735 ευρώ ανά εξάμηνο σε online αγορές, ενώ χρησιμοποιούν και ποικιλία τρόπων στις online πληρωμές τους.
  • Τέλος, οκτώ στις δέκα Ελληνίδες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ στα social, με τα βασικά δίκτυα να μοιράζονται την δημοτικότητά τους στις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου στο “The Future is Female” της Smartpress εδώ

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies