myFocus

Έρευνα για τις συνήθειες διατροφής & εστίασης σε 22 χώρες

Μεγάλη, διεθνής έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο IRIS σε 22 χώρες και στην Ελλάδα από την Focus Bari, έδειξε ότι:

  • Οι καταναλωτές έδωσαν περισσότερη βαρύτητα στην διατροφή και γενικότερα στο φαγητό μέσα και έξω από το σπίτι, απ’ ότι στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών
  • Οι οικογένειες δέθηκαν περισσότερο, και ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις
  • Παρά την αρκετά μεγάλη αναλογία εμβολιασμένων στις περισσότερες χώρες, ο κόσμος προτιμά να πηγαίνει σε υπαίθριες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και χώρους εστίασης, απ’ ότι σε αντίστοιχα που γίνονται σε κλειστούς χώρους
  • Πιθανά λόγω της πανδημίας, φαίνεται αυξημένο το ενδιαφέρον των ανθρώπων για βιωσιμότητα και προστασία του περιβάλλοντος

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την παρουσίαση της έρευνας με όλα τα στοιχεία από 22 χώρες εδώ

Η ΞΕΝΙΑ ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ ΣΤΟ 10Ο Συνέδριο E-Business & Digital Marketing World της Infocom

Στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε το διαδικτυακό συνέδριο E-business & Digital Marketing World της Infocom, καθώς “Every Business is e-business” στην εποχή μας. Πιστή στο ραντεβού με την συγκεκριμένη διοργάνωση εδώ και πολλά χρόνια, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε στην πρώτη ενότητα της πρώτης μέρας τις τελευταίες εξελίξεις στην σχέση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο, επικεντρώνοντας στο e-commerce, αλλά και στην πορεία των μεγάλων «παικτών» του retail καθ’ όλη την διάρκεια των lockdowns της πανδημίας, τόσο των «αμιγώς digital», όσο και των «omnichannel big», μέσα από την BrandIndex των Focus Bari | YouGov.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ TO 2021

Σύμφωνα με πρόσφατη πανελλήνια έρευνα της Focus Bari μέσω του online panel Focus Bari | YouGov, το 94% των Ελλήνων ψωνίζει συστηματικά / τακτικά τουλάχιστον μια προϊοντική κατηγορία σε private label.  Η αγορά αυτή φαίνεται να έχει εξελιχθεί «γεωμετρικά» μέσα στην τελευταία 20ετία, συγκρίνοντας αντίστοιχες έρευνες της Focus Bari του 2000-2010-2021 που δείχνουν ότι:

  • Το 2000, ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές (50%) αγόραζε τακτικά / συστηματικά τουλάχιστον ένα είδος σε private label.
  • H αναλογία αυτή εντοπίζεται στο 77% στην έρευνα του 2010, που παρουσιάστηκε στο αντίστοιχο συνέδριο, και φτάνει σήμερα στο 94%.
  • Αυτό που επίσης παρουσιάζει μεγάλη διαφοροποίηση είναι η ποικιλία των διαφορετικών ειδών που σήμερα οι καταναλωτές δηλώνουν ότι αγοράζουν συστηματικά σε private label, με τα χαρτικά να προηγούνται, να ακολουθούν τα απορρυπαντικά / καθαριστικά, καθώς και 40 περίπου άλλα είδη.
  • Αξιοσημείωτο είναι ότι τόσο στην έρευνα του 2010, όσο και στην φετινή, αρκετά μεγάλη αναλογία καταναλωτών αποδίδει value for money στα private labels, αν και …
  • Η μεγάλη πλειονότητα εξακολουθεί να προτιμά τα επώνυμα brands όταν τα βρει σε προσφορές / τιμές που πλησιάζουν εκείνες των private labels.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Δύο στους τρεις Έλληνες Θετικοί στο Εμβόλιο - Νέα Έρευνα από την Focus Bari

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της Focus Bari | YouGov που διεξήχθη σε 21 χώρες τον Ιούνιο του 2021, αλλά και όλα τα «κύματα» έρευνας που διεξάγει η Focus Bari στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2021, σημειώνεται ότι:

  • Το 68% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν ήδη κάνει το εμβόλιο / έχουν κλείσει ραντεβού να το κάνουν / θα το κάνουν οπωσδήποτε
  • Η αναλογία των «αρνητών» είναι εντυπωσιακά μεγαλύτερη στις νεαρές ηλικίες, ενώ παράλληλα υπάρχει μια σταθερή αναλογία «αρνητών» (λίγο περισσότερο από ένας στους δέκα) σε όλες τις ηλικίες
  • Σε σύγκριση με άλλες 20 χώρες που περιλήφθηκαν στην έρευνα, η Ελλάδα έρχεται τελευταία, ανάμεσα στις χώρες με τις συγκριτικά μικρότερες αναλογίες εμβολιασμένων/θετικών προς το εμβόλιο.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ομιλήτρια στο 11ο Συνέδριο Mobile 5G της Smartpress

Διαδικτυακά και με μεγάλη προσέλευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 11ο Συνέδριο Mobile Connecting the World 5G της Smartpress στις 23 και 24 Ιουνίου 2021. Το συνέδριο προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι καλεσμένοι ομιλητές από το διεθνές προσκήνιο παρουσίασαν την τεχνολογία 5G τόσο από την πλευρά των παρόχων και των δικτύων, όσο και από την πλευρά της τεχνολογίας. Τις απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών σε σύγκριση με αντίστοιχη έρευνα στην Αγγλία παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari την Τετάρτη 23 Ιουνίου, φωτογραφίζοντας την αρκετά μεγάλη επιφυλακτικότητα των Ελλήνων πολιτών απέναντι στην νέα τεχνολογία, πράγμα που αντίστοιχα επηρεάζει και τις προθέσεις τους να αποκτήσουν συσκευή κινητού συμβατή με το 5G.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ομιλήτρια στο 1ο TOTAL BUSINESS TRANSFORMATION CONFERENCE

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο Συνέδριο “Total Business Transformation” από την Smartpress, με ομιλίες και workshops από πλειάδα ομιλητών και εξειδικευμένων επαγγελματιών από ευρύ φάσμα κλάδων που αφορούν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.  Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και το παρακολούθησαν πολυάριθμοι επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη από όλη την Ελλάδα και Κύπρο.

Την Τετάρτη 26 Μαΐου στην Ενότητα “Business Transformation Consultants: Empowering the Transformation” ήταν καλεσμένη ομιλήτρια η Ξένια Κούρτογλου, που παρουσίασε μια σειρά αποτελεσμάτων ερευνών της Focus Bari | YouGov  σχετικά με τις τελευταίες τάσεις και συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς και αντίστοιχα στοιχεία σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Κλείνοντας, η Ξένια Κούρτογλου τεκμηρίωσε το “Why Total Business Transformation” περιγράφοντας τα σύγχρονα ζητούμενα στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και έδωσε βασικά tips για το πώς μπορεί να υλοποιηθεί στην πράξη ένας πραγματικά «συνολικός επιχειρηματικός μετασχηματισμός».

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ

 TOTAL BUSINESS TRANSFORMATION XK

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies