myFocus

IMC 2013 (Interactive Marketing Conference)

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari, Γενική Γραμματέας του ΙΑΒ Hellas, συντονίστρια των βασικών ενοτήτων του Interactive Marketing Conference 2013, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 21 Οκτωβρίου 2013, με κορυφαίους διεθνείς ομιλητές, όπως ο Randall Rothenberg President & CEO IAB USA, Guy Phillipson CEO IAB UK, Joshua Partridge Director of Expansion Markets Yahoo! , Stephanie Hospital Executive Vice President Orange Digital, Karim H. Attia CEO nugg.ad, Vijayanta Gupta Director of industry Strategy and Marketing Adobe Systems, Walter L'Assainato Digital Marketing Manager Moto Morini, Masaya Nakade Group Creative Director AKQA. 

Δείτε πιο κάτω τις ομιλίες των :
Randall Rothenberg
Masaya Nakade
Stephanie Hospital
Vijayanta Gupta
Karrim H. Attia
Joshua Partridge
Δείτε φωτογραφίες από το πάνελ της Ξένιας Κούρτογλου

ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ "ΠΡΩΤΕΑΣ" - The Story of a 25 year Research Agency in Greece

Η Ξένια Κούρτογλου συμμετείχε στην εκδήλωση που οργάνωσε το δίκτυο Δικηγορικών Γραφείων "Πρωτέας" με τίτλο ομιλίας "The Story of a 25 year Research Agency in Greece". Η εκδήλωση συγκέντρωσε δικηγορικές εταιρίες μεσαίου μεγέθους από 15 Χώρες που αναπτύσσονται συνεχώς και έγιναν ομιλίες από Επιχειρηματίες και Νομικούς, οι οποίοι  ενημερώνουν τα μέλη του δικτύου για τις τελευταίες νομοθετικές εξελίξεις και τους τομείς ανάπτυξης της Οικονομίας της χώρας. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Divani Palace Acropolis, στις 19/10. 

25 χρόνια Focus Bari

Με 600 πανευτυχείς καλεσμένους πραγματοποιήθηκε η γιορταστική επέτειος των 25 χρόνων της Focus Bari στο Hub Events, πράγμα αναμενόμενο τόσο γιατί η εταιρεία αποτελεί ένα πραγματικό “lovebrand” της αγοράς, όσο και σαν αποτέλεσμα της ιδιαίτερα ευρηματικής πρόσκλησης του event, που προκάλεσε ιδιαίτερο “buzz” στα social media και όχι μόνο!

Δείτε βίντεο από την εκδήλωση
 από το κανάλι SBCTV
Δείτε το βίντεο της πρόσκλησης από:
Ξένια Κούρτογλου
Δείτε σχόλια για την πρόσκληση μας

Shopping Destination Forum - Nice to Meet you Greek Mall Shopper

«Nice to Meet you Greek Mall Shopper» ήταν ο τίτλος της ομιλίας της Ξένιας Κούρτογλου στο Shopping Destinations Forum που πραγματοποιήθηκε στο Hotel Grande Bretagne από την Μπούσιας Επικοινωνίες και το Marketing Week. Με την συμμετοχή όλων των σημαντικών εκπροσώπων της ιδιαίτερης αυτής αγοράς, το ακροατήριο του Συνεδρίου χειροκρότησε την πολυτιμότητα των στοιχείων της αποκλειστικής έρευνας που διενέργησε η Focus Bari σχετικά με την σχέση και τις συνήθεις των Ελλήνων ως προς τα εμπορικά κέντρα και τους εμπορικούς προορισμούς.

Δείτε την παρουσίαση

Συμμετοχή της FOCUS BARI στο MASTERCLASS ΤΗΣ FORRESTVIEW ΓΙΑ ΤΟ AFFILIATE MARKETING - To Affiliate or not to Affiliate?

Η Ξένια Κουρτογλου της Focus Bari παρουσίασε τα αναλυτικά αποτελέσματα της πρώτης Β2Β Έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την Forrestview μεταξύ Ελλήνων Affiliates.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Marousi Plaza, στις 05/7, υπό τη διοργάνωση της Forestview με σημαντική συμμετοχή εκπροσώπων του εξειδικευμένου και αναπτυσσόμενου αυτού κλάδου,
και ο ευρηματικός τίτλος της παρουσίασης ήταν “To Affiliate or not to Affiliate?”

Δείτε την παρουσίαση

Δώσε στο Μέσο σου την αξία που θέλεις να έχει - OTE ACADEMY

Τη νέα της οπτική στην έρευνα αναγνωσιμότητας Πανελλήνιου Τύπου παρουσίασε η Focus Bari σε workshop που διοργάνωσε στις 4 Ιουλίου 2013 στο OTEAcademy, με προσκεκλημένους τους συνδρομητές της έρευνας. Κεντρικό μήνυμα της συνάντησης ήταν το «Δώσε στο Μέσο σου την αξία που θέλεις να έχει». Όπως αναπτύχθηκε από τα στελέχη της Focus Bari, στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, με την κατανάλωση να συρρικνώνεται λόγω των μειωμένων εσόδων στα ελληνικά νοικοκυριά και τη διαφημιστική δαπάνη να συμπαρασύρεται, αναπόφευκτα μεγιστοποιείται η ανάγκη για την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση των διαφημιστικών κονδυλίων και την δίκαιη κατανομή τους ανά Μέσο, καθιστώντας ακόμα πιο σημαντικό τον παράγοντα «πληροφορία».

Στο πλαίσιο των παραπάνω, η Focus Bari στέκεται αρωγός στο έργο των εκδοτικών και διαφημιστικών εταιριών, παρέχοντας στο εξής πληροφορίες για την αναγνωσιμότητα όλων των βασικών τίτλων της αγοράς και περνώντας σε νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης των συνδρομητών της, δίνοντας σαφώς μεγαλύτερη βαρύτητα στην έρευνα ως «εργαλείο». Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν όλα τα εξειδικευμένα στελέχη της εκδοτικής και διαφημιστικής αγοράς, και συγχάρηκαν την Focus Bari για την εξαιρετική πρωτοβουλία και προσέγγιση! Η Βαλέρια Τσάμη, Γενική Διευθύντρια και Επικεφαλής Ερευνών Media, δήλωσε «Η αξία και η δύναμη που έχουν τα έντυπα ως διαφημιστικό όχημα τεκμηριώνεται διεθνώς μέσα από πάρα πολλές έρευνες. Είναι καιρός να το δούμε και στην Ελλάδα και να πιστέψουμε σε αυτό.

Στεκόμαστε δίπλα στις εκδοτικές και διαφημιστικές εταιρίες παρέχοντας ένα νέο μοντέλο υπηρεσιών ευρύ – ευέλικτο – προσαρμοσμένο στις ατομικές τους ανάγκες με σκοπό να βοηθήσουμε, μέσα από την αξιοποίηση των εργαλείων και των στοιχείων της έρευνας, στην διευκόλυνση του έργου της διαφημιστικής αγοράς, στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας για τα εμπορικά τμήματα και στην ανάδειξη της πραγματικής αξίας του Μέσου ». Η Ξένια Κούρτογλου και η Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Ad Hoc & Online Ερευνών, τόνισαν την σημαντικότητα της συνεργασίας και της ανάδειξης της δύναμης του Έντυπου Τύπου στην κοινωνία των «πολλών ταχυτήτων» που θα υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμα στην χώρα μας, όπως και στις χώρες του εξωτερικού. Δείτε εδώ την παρουσίαση της Focus Bari 2013.

Δείτε την παρουσίαση
Δείτε φωτογραφίες από τo workshop

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies