myFocus

FOCUS ON ENERGY : Νέα Πρωτοποριακή Έρευνα της Focus Bari για τις Πηγές Ενέργειας

Από το 2017 ξεκινήσαμε μια νέα πρωτοβουλία, μια νέα συνδρομητική έρευνα που καταγράφει αναλυτικά και σε συνεχή βάση το ενεργειακό προφίλ (ρεύμα, πάροχοι, θέρμαση, φυσικό αέριο, άλλες πηγές,  συσχετισμοί με άλλες παροχές τηλεπικοινωνιών κλπ.) των Ελληνικών νοικοκυριών σε όλη την Ελλάδα.  Εξελίξεις, τάσεις, απόψεις, διαθέσεις  των καταναλωτών έρχονται να φωτίσουν και να καθοδηγήσουν τα πλάνα των οργανισμών σ’ αυτόν τον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο.

 

REGIONAL MEDIA FORUM & AWARDS 2018

Για τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Regional Media Forum & Awards 2018 στις 28 Σεπτεμβρίου στο Gazarte. Όπως κάθε χρονιά, η παρουσία της Focus Bari ήταν δυναμική, τόσο στο πάνελ των Θεσμικών που συντόνισε ο Νίκος Χατζηνικολάου, με συμμετοχή εκπροσώπων του προεδρίου όλων των σχετιζόμενων φορέων, μεταξύ των οποίων και η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari και Αντιπρόεδρος του ΣΕΔΕΑ.
Εκτός από το πάνελ των θεσμικών εκπροσώπων, διενεργήθηκε και το πολύ ενδιαφέρον “hands on panel” με εκπροσώπους όλων των μερών της αγοράς (περιφερειακά ΜΜΕ, διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες), στο οποίο συμμετείχε με παρουσίαση η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari.

 

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

H Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari Keynote Speaker με θέμα τις Εμπειρίες Πελατών (Customer Experience CX) στο Networking Event της BNI “Network like a Pro”
Στην κατάμεστη αίθουσα του Περιστυλίου Ζαππείου, η Ξένια Κούρτογλου ενέπνευσε με την ομιλία της και την παρουσία της 400 και πλέον επιχειρηματίες που παρευρέθηκαν στο “Network like a Pro” της BNI στις 27 Σεπτεμβρίου 2018.
Η Ξένια Κούρτογλου μίλησε για την αναγκαιότητα της προσφοράς ύψιστης εμπειρίας πελάτη για κάθε επιχείρηση, καθώς σήμερα βρισκόμαστε στην «αγορά των εμπειριών» (experience business), και με παραστατικό και ένθερμο τρόπο εξήγησε γιατί είναι σημαντική σήμερα παρά ποτέ η εμπειρία πελάτη, πώς την χτίζει η κάθε επιχείρηση, και πώς την «μετρά», καθώς η Focus Bari έχει εδώ και πέντε χρόνια αναπτύξει αποκλειστική, εξειδικευμένη τεχνογνωσία πάνω στο CX.

Συνέντευξη Τύπου Focus Bari – Client IQ για το GDPR

Παρουσίαση Πρωτοποριακής Έρευνας Client IQ & Focus Bari για τις στάσεις, απόψεις, συνήθειες και διαθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα προσωπικά δεδομένα / GDPR

Με αθρόα προσέλευση δημοσιογράφων παρουσίασαν στο 48 Urban η Αλεξάνδρα Χριστοπούλου της Client IQ και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας που σχεδίασαν και υλοποίησαν με δική τους πρωτοβουλία σχετικά με τους «Έλληνες καταναλωτές και Προσωπικά Δεδομένα / GDPR». Η εκτεταμένη ποιοτική και ποσοτική έρευνα που ολοκλήρωσαν οι δύο εταιρείες προκειμένου να προσφέρουν υπεραξία στους πελάτες τους, ανέδειξε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα: η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων είναι διατεθειμένη να μοιραστεί «προσωπικά δεδομένα» με την προϋπόθεση ότι θα έχουν κάποιο άμεσο ή έμμεσο όφελος. Προσωποποιημένα μηνύματα και ειδικές προσφορές είναι κυρίως τα δύο είδη «ανταμοιβών» που περιμένουν οι Έλληνες καταναλωτές για να μοιραστούν στοιχεία τους με εταιρείες που εμπιστεύονται, ενώ παράλληλα θεωρούν ότι οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύονται ούτε αξιοποιούν κατάλληλα αυτά τα στοιχεία, παρ’ ότι ο νέος κανονισμός GDPR αυξάνει τα μέτρα προστασίας από διαρροές και την ασφάλεια των δεδομένων τους.

Εκπαιδευτικό Workshop Focus Bari - ΕΙΕΠ: "Customer Journey Mapping"

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος, Head of CX & Innovation Focus Bari σε workshop του ΕΙΕΠ για τα Customer Journeys

Με μεγάλη επιτυχία, σε κατάμεστη αίθουσα των Αττικών Διαδρομών παρουσίασε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018 η Άννα Καραδημητρίου “Tips & Tops” σχετικά με τo Customer Journey Mapping. Το event παρακολούθησαν εξειδικευμένα ανώτερα στελέχη των μεγαλύτερων τραπεζικών οργανισμών, οργανισμών λιανεμπορίου και άλλων υπηρεσιών.

H Άννα Καραδημητρίου ξεκίνησε παρουσιάζοντας την σημαντικότητα που έχει ο σχεδιασμός ενός customer journey από τον στόχο του και το πλάνο του, συνέχισε με παραδείγματα και στάδια εξέλιξης ενός customer journey mapping, και έκλεισε με χρήσιμα “tips” για τους δυνητικούς χρήστες μιας τέτοιας υπηρεσίας.
Την παρουσίαση ακολούθησε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση με συμμετοχή του ακροατηρίου και λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος δόθηκε «υπόσχεση για συνέχεια», εν όψει της μεγάλης δραστηριότητας της Focus Bari σ’ αυτόν τον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του Customer Experience που αποτελεί Νο.1 προτεραιότητα για όλους τους μεγάλους οργανισμούς.

7o Ετήσιο Σεμινάριο Ηγεσίας της SARGIA Partners με θέμα “Inspiring Commitment”

Πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου 2018 στο Divani Apollon Palace and Thalasso, στο Καβούρι.

Στόχος του φετινού σεμιναρίου ηγεσίας ήταν να εμπνεύσει τους ηγέτες του Ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου ώστε να αναπτύξουν εκείνες τις δεξιότητες που απαιτούνται για την διαχείριση των σημερινών προκλήσεων μέσω των εισηγήσεων του Hendre D. Coetzee, διεθνούς φήμης Transformation Coach και ιδρυτή του Center for Advanced Coaching.

Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε τα αποτελέσματα μίας ανατρεπτικής έρευνας που εκπονήθηκε με τη σύμπραξη της SARGIA Partners, της Focus Bari και της Boussias Communications. Με τον τίτλο “Commitment Reloaded: Revealing the Core”, η έρευνα αναδεικνύει τις διαφορετικές αντιλήψεις και συναισθήματα που επικρατούν σήμερα ανάμεσα στους leaders των εταιρειών και τις ομάδες που αυτοί διοικούν, σχετικά με τον βαθμό του πολυπόθητου «commitment» στο πλαίσιο των οργανισμών τους.

 

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies