myFocus

Οι γυναίκες μπορούν….αρκεί να το πιστέψουν

Το πώς «οι γυναίκες μπορούν….αρκεί να το πιστέψουν» ανέπτυξε ως προσκεκλημένη ομιλήτρια η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στην ειδική εκδήλωση που οργανώθηκε στο κτίριο της Ευρωβουλής, με την ευκαιρία της Ημέρας της Γυναίκας 2013.

Δείτε την παρουσίαση

Κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα του 2ου ερευνητικού κύκλου του 2012 της έρευνας ΒARI για την κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο Ιανουάριος – Δεκέμβριος 2012

ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής

Εκδόθηκε το 3μηνιαίο report της έρευνας ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής που αφορά στην περίοδο 15/10/12 - 27/01/13

Report της έρευνας WEB

Στη διάθεση των συνδρομητών είναι από σήμερα το report της έρευνας WEB id για τη περίοδο Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2012 με όλες τις εξελίξεις που αφορούν στη σημερινή σχέση του Έλληνα με το διαδίκτυο

Aναγνωσιμότητες των πανελλήνιων εντύπων

Εκδόθηκε το report της έρευνας BARI ΤΥΠΟΣ με τις αναγνωσιμότητες των πανελλήνιων εντύπων για τη περίοδο Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2012

Eξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο μέτρησης της δημοτικότητας των Celebrities

Ένα νέο αποκλειστικό, εξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο μέτρησης της δημοτικότητας των Celebrities, λανσάρει η Focus Bari, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία & μετα-γνώση της σε media & brands. Το νέο εργαλείο συνδυάζει συνεχές monitoring & ad hoc αξιολόγηση για περισσότερα από 100 ονόματα της ελληνικής show biz, συνδέει τις υπό εξέταση προσωπικότητες με καταναλωτικές & lifestyle συνήθειες των κοινών ενδιαφέροντος, ενώ προσφέρει σε προνομιακή τιμή «πακέτου» tailor-made έρευνες αξιολόγησης και αναλύσεις social media buzz.

Το “CELEBRITY MONITOR” απευθύνεται σε agents, managers, image makers & celebrities με σκοπό τη χάραξη στρατηγικής καριέρας και την αξιολόγηση-παρακολούθηση δράσεων, ενεργειών και συνεργασιών, σε marketers & επαγγελματίες της επικοινωνίας με σκοπό τη καθοδήγηση για την επιλογή προσώπου σε καμπάνια αλλά και την αξιολόγηση της αισθητικής στη σχέση μεταξύ του brand και του προσώπου. Επίσης το νέο εργαλείο προσφέρει χρήσιμη πληροφόρηση στα media για την επιλογή προσώπων σε προγράμματα και εκπομπές αναλόγως των τάσεων και ενδιαφερόντων του κοινού.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies