myFocus

Aναγνωσιμότητες των εντύπων και τις καταναλωτικές συνήθειες των παιδιών από 7 έως 12 ετών

Εκδόθηκε η έκθεση αποτελεσμάτων της έρευνας BARI με τις αναγνωσιμότητες των εντύπων και τις καταναλωτικές συνήθειες των παιδιών από 7 έως 12 ετών για τη περίοδο Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2012

Eξελίξεις και νέες τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

Όλες οι εξελίξεις και οι νέες τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων υπό τις σημερινές οικονομικές συνθήκες στη χώρα απεικονίζονται στο νέο τεύχος Focus Bari Highlights που εκδόθηκε σήμερα

Aκροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Ν.Αττικής

Με τους όρους της υφιστάμενης σύμβασης θα συνεχιστεί έως το τέλος Μαρτίου του 2013 η έρευνα ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Ν.Αττικής, ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΕΜΑΡ όπως κοινοποιήθηκε σήμερα στη Focus Bari

Ακροαματικότητα Ραδιοφωνικών Σταθμών του Νομού Θεσσαλονίκης

Εκδόθηκε για τους συνδρομητές της έρευνας το τελευταίο για φέτος report ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών του Νομού Θεσσαλονίκης που αφορά στην περίοδο 17/9-9/12/2012. Το αναλυτικό review με την εξελικτική πορεία των σταθμών θα εκδοθεί το 1ο δεκαπενθήμερο του 2013

ΕΟΤ-RETHINKING GREECE-Πόσο δημοφιλής είναι σήμερα η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;

Τις τοποθετήσεις εξειδικευμένων ξένων επαγγελματιών του marketing από 12 χώρες του κόσμου ως προς το ερώτημα «πόσο δημοφιλής είναι σήμερα η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;», παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στην χθεσινή ημερίδα που διοργάνωσε ο ΕΟΤ με θέμα: “RETHINKING GREECE, η αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική marketing”. H εκδήλωση, στην οποία παραβρέθηκε και η υπουργός τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Δείτε την παρουσίαση

14ο Συνέδριο Infocom World 2012-Με ένα κινητό…πετάμε στα σύννεφα!-Τα social media από την πλευρά των χρηστών!

"Με ένα κινητό…πετάμε στα σύννεφα" ήταν ο τίτλος της παρουσίασης της κας Κούρτογλου στο 14ο συνέδριο Infocom World που πραγματοποιήθηκε στις 30 Οκτωβρίου 2012 στο Divani Caravel. Τα στοιχεία που παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου, βασίστηκαν σε έρευνες της Focus Bari που αποτυπώνουν τον βαθμό εξοικείωσης των Ελλήνων με την τεχνολογία και τις τελευταίες εξελίξεις της σχέσης των Ελλήνων με τις συσκευές κινητών τελευταίας τεχνολογίας (smartphones).

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου
 
Ειδικά για το συνέδριο της Infocom, διεξήχθη από την Focus Bari, online έρευνα με θέμα "Τα socia media από την πλευρά των χρηστών", τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν από την επικεφαλής των online ερευνών της Focus Bari, Άννα Καραδημητρίου. 

Δείτε την παρουσίαση της Άννας Καραδημητρίου

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies