myFocus

Δώσε στο Μέσο σου την αξία που θέλεις να έχει - OTE ACADEMY

Τη νέα της οπτική στην έρευνα αναγνωσιμότητας Πανελλήνιου Τύπου παρουσίασε η Focus Bari σε workshop που διοργάνωσε στις 4 Ιουλίου 2013 στο OTEAcademy, με προσκεκλημένους τους συνδρομητές της έρευνας. Κεντρικό μήνυμα της συνάντησης ήταν το «Δώσε στο Μέσο σου την αξία που θέλεις να έχει». Όπως αναπτύχθηκε από τα στελέχη της Focus Bari, στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, με την κατανάλωση να συρρικνώνεται λόγω των μειωμένων εσόδων στα ελληνικά νοικοκυριά και τη διαφημιστική δαπάνη να συμπαρασύρεται, αναπόφευκτα μεγιστοποιείται η ανάγκη για την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση των διαφημιστικών κονδυλίων και την δίκαιη κατανομή τους ανά Μέσο, καθιστώντας ακόμα πιο σημαντικό τον παράγοντα «πληροφορία».

Στο πλαίσιο των παραπάνω, η Focus Bari στέκεται αρωγός στο έργο των εκδοτικών και διαφημιστικών εταιριών, παρέχοντας στο εξής πληροφορίες για την αναγνωσιμότητα όλων των βασικών τίτλων της αγοράς και περνώντας σε νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης των συνδρομητών της, δίνοντας σαφώς μεγαλύτερη βαρύτητα στην έρευνα ως «εργαλείο». Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν όλα τα εξειδικευμένα στελέχη της εκδοτικής και διαφημιστικής αγοράς, και συγχάρηκαν την Focus Bari για την εξαιρετική πρωτοβουλία και προσέγγιση! Η Βαλέρια Τσάμη, Γενική Διευθύντρια και Επικεφαλής Ερευνών Media, δήλωσε «Η αξία και η δύναμη που έχουν τα έντυπα ως διαφημιστικό όχημα τεκμηριώνεται διεθνώς μέσα από πάρα πολλές έρευνες. Είναι καιρός να το δούμε και στην Ελλάδα και να πιστέψουμε σε αυτό.

Στεκόμαστε δίπλα στις εκδοτικές και διαφημιστικές εταιρίες παρέχοντας ένα νέο μοντέλο υπηρεσιών ευρύ – ευέλικτο – προσαρμοσμένο στις ατομικές τους ανάγκες με σκοπό να βοηθήσουμε, μέσα από την αξιοποίηση των εργαλείων και των στοιχείων της έρευνας, στην διευκόλυνση του έργου της διαφημιστικής αγοράς, στην ανάπτυξη επιχειρηματολογίας για τα εμπορικά τμήματα και στην ανάδειξη της πραγματικής αξίας του Μέσου ». Η Ξένια Κούρτογλου και η Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Ad Hoc & Online Ερευνών, τόνισαν την σημαντικότητα της συνεργασίας και της ανάδειξης της δύναμης του Έντυπου Τύπου στην κοινωνία των «πολλών ταχυτήτων» που θα υπάρχει για αρκετά χρόνια ακόμα στην χώρα μας, όπως και στις χώρες του εξωτερικού. Δείτε εδώ την παρουσίαση της Focus Bari 2013.

Δείτε την παρουσίαση
Δείτε φωτογραφίες από τo workshop

INFOCOM E-BUSINESS WORLD 2013 - Τα social media και οι τυπολογίες χρηστών τους - Nice to meet you Greek e-shopper

Με δύο εισηγήσεις συμμετείχε η Focus Bari στο 2o Συνέδριο Infocom e-Business World 2013 που πραγματοποιήθηκε στις 19/6/2013 στο Divani Caravel. Η παρουσίασης της Βαλέριας Τσάμη είχε θέμα «Nice to meet you Greek e-shopper!» και η παρουσίαση της Άννας Καραδημητρίου είχε τίτλο «Τα social media και οι τυπολογίες χρηστών τους».

Δείτε την παρουσίαση της Βαλέριας Τσάμη

Marketing & Sales meta-conference 2013 - New touchPoints, new jargon, new code of contact: Society moves on! Do you?

Η Άννα Καραδημητρίου στο Marketing & Sales meta-conference 2013 παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας Web id της Focus Bari σχετικά με την αλλαγή που επιφέρει η οικονομική κρίση καθώς και την είσοδο της τεχνολογίας στη ζωή μας και τις αλλαγές που επιφέρει η χρήση της. Η παρουσίασή της είχε θέμα «New touchPoints, new jargon, new code of contact: Society moves on! Do you?». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace και διοργανώθηκε από την Ethnos Media Α.Ε. 

Δείτε την παρουσίαση
Δείτε βίντεο από την ομιλία της Άννας Καραδημητρίου

Ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Αττικής

Εκδόθηκε σήμερα το 3μηνιαίο report της έρευνας ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Αττικής που αφορά στην περίοδο 28/01-21/04/13

Ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Θεσσαλονίκης

Εκδόθηκε το report της έρευνας BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Θεσσαλονίκης που αφορά στην περίοδο 21/1-14/4/2013

Συνέχιση έρευνας ΑΕΜΑΡ-BARI

Με τους όρους της υφιστάμενης σύμβασης θα συνεχιστεί έως τις 30/06/2013 η έρευνα ΑΕΜΑΡ-BARI σύμφωνα με ενημέρωση που είχε η Focus Bari από το Δ.Σ. της ΑΕΜΑΡ

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies