myFocus

CORPORATE SUBERBRANDS GREECE 2011-2012

Και νέα λαμπρή διάκριση για την FOCUS BARI στην απονομή βραβείων «CORPORATE SUBERBRANDS GREECE 2011-2012». Η τελετή πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία χθες 2 Απριλίου στην αίθουσα Τερψιχόρη του ξενοδοχείου HILTON στην Αθήνα. Η FOCUS BARI διακρίθηκε και πάλι ως Corporate Superbrand στη κατηγορία «Έρευνα»

Αναγνωσιμότητα των Πανελλήνιων Εφημερίδων και Περιοδικών

Εκδόθηκε το 1ο report της φετινής έρευνας BARI ΤΥΠΟΣ για την αναγνωσιμότητα των Πανελλήνιων Εφημερίδων και Περιοδικών που αφορούν στην περίοδο Σεπτέμβριος ΄11 – Φεβρουάριος ΄12

Κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα του 1ου ερευνητικού κύκλου του 2012 της έρευνας ΒARI για την κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο Οκτώβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012

Ακροαματικότητα Ρ/Σ Αττικής

Και νέα παράταση έως το τέλος Ιουνίου δόθηκε στην Focus Bari από την ΑΕΜΑΡ για τη διεξαγωγή της έρευνας ακροαματικότητας Ρ/Σ Αττικής AEMAΡ-BARI

Συνδρομητική έρευνα DOUBLE / TRIPLE PLAY

Εκδόθηκαν τα 3μηνιαία αποτελέσματα της συνδρομητικής έρευνας DOUBLE / TRIPLE PLAY της Focus Bari για την περίοδο 13/9-21/11/2011

Συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση

Στατιστικά στοιχεία για την συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση όπως αυτή κλιμακώνεται, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας, στον κόμβο «Δημοσιεύσεις και Παρουσιάσεις»

Οι Έλληνες καταναλωτές & η Οικονομική Κρίση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies