myFocus

Αναγνωσιμότητα των Πανελλήνιων Εφημερίδων και Περιοδικών

Εκδόθηκε το 1ο report της φετινής έρευνας BARI ΤΥΠΟΣ για την αναγνωσιμότητα των Πανελλήνιων Εφημερίδων και Περιοδικών που αφορούν στην περίοδο Σεπτέμβριος ΄11 – Φεβρουάριος ΄12

Κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα του 1ου ερευνητικού κύκλου του 2012 της έρευνας ΒARI για την κατανάλωση των τοπικών Μ.Μ.Ε. στην Περιφέρεια. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο Οκτώβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012

Ακροαματικότητα Ρ/Σ Αττικής

Και νέα παράταση έως το τέλος Ιουνίου δόθηκε στην Focus Bari από την ΑΕΜΑΡ για τη διεξαγωγή της έρευνας ακροαματικότητας Ρ/Σ Αττικής AEMAΡ-BARI

Συνδρομητική έρευνα DOUBLE / TRIPLE PLAY

Εκδόθηκαν τα 3μηνιαία αποτελέσματα της συνδρομητικής έρευνας DOUBLE / TRIPLE PLAY της Focus Bari για την περίοδο 13/9-21/11/2011

Συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση

Στατιστικά στοιχεία για την συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση όπως αυτή κλιμακώνεται, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας, στον κόμβο «Δημοσιεύσεις και Παρουσιάσεις»

Οι Έλληνες καταναλωτές & η Οικονομική Κρίση

You know how Unique your uniques are. Let others know too!

Με μία ενδιαφέρουσα ανάλυση από την έρευνα WEB id της Focus Bari, η Βαλέρια Τσάμη περιέγραψε στο Publishing Conference 2012, το προφίλ και τις ιδιαιτερότητες του online κοινού, που εμπιστεύεται τα ελληνικά ενημερωτικά sites με ποιοτικό, πρωτογενές και ενυπόγραφο περιεχόμενο. Το συνέδριο, στο οποίο η Focus Bari ήταν υποστηρικτής, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου στο αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy στο Μαρούσι.

Δείτε την παρουσίαση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies