myFocus

Συνδρομητική έρευνα DOUBLE / TRIPLE PLAY

Εκδόθηκαν τα 3μηνιαία αποτελέσματα της συνδρομητικής έρευνας DOUBLE / TRIPLE PLAY της Focus Bari για την περίοδο 13/9-21/11/2011

Συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση

Στατιστικά στοιχεία για την συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στην οικονομική κρίση όπως αυτή κλιμακώνεται, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας, στον κόμβο «Δημοσιεύσεις και Παρουσιάσεις»

Οι Έλληνες καταναλωτές & η Οικονομική Κρίση

You know how Unique your uniques are. Let others know too!

Με μία ενδιαφέρουσα ανάλυση από την έρευνα WEB id της Focus Bari, η Βαλέρια Τσάμη περιέγραψε στο Publishing Conference 2012, το προφίλ και τις ιδιαιτερότητες του online κοινού, που εμπιστεύεται τα ελληνικά ενημερωτικά sites με ποιοτικό, πρωτογενές και ενυπόγραφο περιεχόμενο. Το συνέδριο, στο οποίο η Focus Bari ήταν υποστηρικτής, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου στο αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy στο Μαρούσι.

Δείτε την παρουσίαση

Παγκόσμια έρευνα κοινής γνώμης για την υγεία

Στον κόμβο μας «Δημοσιεύσεις και Παρουσιάσεις» παρατίθενται στοιχεία από παγκόσμια έρευνα κοινής γνώμης για την υγεία, που διεξήχθη στην Ελλάδα από την Focus Bari για λογαριασμό του διεθνούς δικτύου έρευνας αγοράς IriS. Στόχος της έρευνας ήταν η συγκριτική μελέτη των αντιλήψεων του κοινού ως προς τα θέματα που αφορούν στην υγεία και τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης κάθε χώρας.

Παγκόσμια έρευνα κοινής γνώμης που αφορά στην υγεία και το εθνικό σύστημα περίθαλψης κάθε χώρας

Πρόσφατες έρευνες για τα media και τον Έλληνα καταναλωτή…εν μέσω κρίσης

Εκδόθηκε σήμερα το 3ο τεύχος της FOCUS BARI HIGHLIGHTS για το 2011, στο οποίο αναλύονται πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία από πρόσφατες έρευνες της Focus Bari για τα media και τον Έλληνα καταναλωτή…εν μέσω κρίσης. Μεταξύ άλλων, στο τεύχος παρουσιάζονται και στοιχεία από μία παγκόσμια έρευνα που αφορά στον τομέα της υγείας. Στόχος της έρευνας αυτής, ήταν η συγκριτική μελέτη αντιλήψεων και εμπειριών των πολιτών σχετικά με την υγεία και τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης σε 28 χώρες στην Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Αυστραλία και την Αφρική. Η έρευνα διεξήχθη από εταιρίες μέλη του Διεθνούς Δικτύου Έρευνας Αγοράς IriS (International Research Institutes), το οποίο στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την Focus Bari

Ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής

Εκδόθηκε το 3μηνιαίο report της έρευνας ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής που αφορά στην περίοδο 26/09 – 18/12/2011

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies