myFocus

Eξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο μέτρησης της δημοτικότητας των Celebrities

Ένα νέο αποκλειστικό, εξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο μέτρησης της δημοτικότητας των Celebrities, λανσάρει η Focus Bari, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία & μετα-γνώση της σε media & brands. Το νέο εργαλείο συνδυάζει συνεχές monitoring & ad hoc αξιολόγηση για περισσότερα από 100 ονόματα της ελληνικής show biz, συνδέει τις υπό εξέταση προσωπικότητες με καταναλωτικές & lifestyle συνήθειες των κοινών ενδιαφέροντος, ενώ προσφέρει σε προνομιακή τιμή «πακέτου» tailor-made έρευνες αξιολόγησης και αναλύσεις social media buzz.

Το “CELEBRITY MONITOR” απευθύνεται σε agents, managers, image makers & celebrities με σκοπό τη χάραξη στρατηγικής καριέρας και την αξιολόγηση-παρακολούθηση δράσεων, ενεργειών και συνεργασιών, σε marketers & επαγγελματίες της επικοινωνίας με σκοπό τη καθοδήγηση για την επιλογή προσώπου σε καμπάνια αλλά και την αξιολόγηση της αισθητικής στη σχέση μεταξύ του brand και του προσώπου. Επίσης το νέο εργαλείο προσφέρει χρήσιμη πληροφόρηση στα media για την επιλογή προσώπων σε προγράμματα και εκπομπές αναλόγως των τάσεων και ενδιαφερόντων του κοινού.

Aναγνωσιμότητες των εντύπων και τις καταναλωτικές συνήθειες των παιδιών από 7 έως 12 ετών

Εκδόθηκε η έκθεση αποτελεσμάτων της έρευνας BARI με τις αναγνωσιμότητες των εντύπων και τις καταναλωτικές συνήθειες των παιδιών από 7 έως 12 ετών για τη περίοδο Ιουνίου-Δεκεμβρίου 2012

Eξελίξεις και νέες τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

Όλες οι εξελίξεις και οι νέες τάσεις στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων υπό τις σημερινές οικονομικές συνθήκες στη χώρα απεικονίζονται στο νέο τεύχος Focus Bari Highlights που εκδόθηκε σήμερα

Aκροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Ν.Αττικής

Με τους όρους της υφιστάμενης σύμβασης θα συνεχιστεί έως το τέλος Μαρτίου του 2013 η έρευνα ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοφωνικών σταθμών Ν.Αττικής, ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΕΜΑΡ όπως κοινοποιήθηκε σήμερα στη Focus Bari

Ακροαματικότητα Ραδιοφωνικών Σταθμών του Νομού Θεσσαλονίκης

Εκδόθηκε για τους συνδρομητές της έρευνας το τελευταίο για φέτος report ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών του Νομού Θεσσαλονίκης που αφορά στην περίοδο 17/9-9/12/2012. Το αναλυτικό review με την εξελικτική πορεία των σταθμών θα εκδοθεί το 1ο δεκαπενθήμερο του 2013

ΕΟΤ-RETHINKING GREECE-Πόσο δημοφιλής είναι σήμερα η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;

Τις τοποθετήσεις εξειδικευμένων ξένων επαγγελματιών του marketing από 12 χώρες του κόσμου ως προς το ερώτημα «πόσο δημοφιλής είναι σήμερα η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός;», παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στην χθεσινή ημερίδα που διοργάνωσε ο ΕΟΤ με θέμα: “RETHINKING GREECE, η αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική marketing”. H εκδήλωση, στην οποία παραβρέθηκε και η υπουργός τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Δείτε την παρουσίαση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies