myFocus

Πρόσφατες έρευνες για τα media και τον Έλληνα καταναλωτή…εν μέσω κρίσης

Εκδόθηκε σήμερα το 3ο τεύχος της FOCUS BARI HIGHLIGHTS για το 2011, στο οποίο αναλύονται πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία από πρόσφατες έρευνες της Focus Bari για τα media και τον Έλληνα καταναλωτή…εν μέσω κρίσης. Μεταξύ άλλων, στο τεύχος παρουσιάζονται και στοιχεία από μία παγκόσμια έρευνα που αφορά στον τομέα της υγείας. Στόχος της έρευνας αυτής, ήταν η συγκριτική μελέτη αντιλήψεων και εμπειριών των πολιτών σχετικά με την υγεία και τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης σε 28 χώρες στην Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Αυστραλία και την Αφρική. Η έρευνα διεξήχθη από εταιρίες μέλη του Διεθνούς Δικτύου Έρευνας Αγοράς IriS (International Research Institutes), το οποίο στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την Focus Bari

Ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής

Εκδόθηκε το 3μηνιαίο report της έρευνας ΑΕΜΑΡ-BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Αττικής που αφορά στην περίοδο 26/09 – 18/12/2011

Ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Θεσσαλονίκης

Εκδόθηκε το review της έρευνας BARI για την ακροαματικότητα των ραδιοσταθμών Θεσσαλονίκης που αφορά στην περίοδο 12/09/2011 – 11/12/2011.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies