myFocus

YES TO SHIPPING FORUM 2020

H FOCUS BARI ΣΤΟ YES TO SHIPPING FORUM / ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2020

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Focus Bari πραγματοποιεί σε συνεργασία με το YES Forum εκτεταμένη έρευνα μεταξύ των ηγετών της ναυτιλίας και των νέων υποψήφιων στελεχών του κλάδου, με στόχο να έρθουν στο φως οι απόψεις των δύο πλευρών και να γεφυρωθεί το χάσμα που εντοπίζεται μεταξύ τους.  Η φετινή έρευνα εμπλουτίστηκε με νέες ερωτήσεις και με ατομικές συνεντεύξεις σε βάθος με τα δύο υπο-κοινά της, αποκαλύπτοντας βαθιές αλήθειες που έρχονται στο φως.  Η παρουσίαση της έρευνας έγινε από την Ξένια Κούρτογλου στο διαδικτυακό forum στις 29 Οκτωβρίου 2020, και παρακολουθήθηκε από 300+ στην live μετάδοσή της, ενώ το βίντεο παρακολούθησαν χιλιάδες επαγγελματίες πανελλαδικά.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΕΠ ΟΤΕ ACADEMY

ΔΥΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ FOCUS BARI ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΕΙΕΠ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 22 Οκτωβρίου 2020 η “phygital” ημερίδα του ΕΙΕΠ με Πανελλαδική προβολή για την Εξυπηρέτηση Πελατών.  Ομιλητές από πολυάριθμους χώρους και εξειδικεύσεις μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από τον χώρο του ΟΤΕ Academy όπου παρευρέθηκαν όλοι οι ομιλητές, ενώ το πανελλαδικό ακροατήριο παρακολούθησε όλες τις ομιλίες διαδικτυακά.  Η Focus Bari συμμετείχε με δύο ομιλίες στην ημερίδα.  Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε το «Κλειδί της Επιτυχίας στο CX» δίνοντας τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τους καταναλωτές στην Ελλάδα του 2020, συνέχισε με το πώς ένας οργανισμός μπορεί να «μεταμορφωθεί» σε πραγματικά πελατοκεντρικό, και ολοκλήρωσε με χρήσιμα tips για τα «κλειδιά» της επιτυχίας στην προσφορά της WOW Εμπειρίας Πελάτη.

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ

Η Άννα Καραδημητρίου παρουσίασε την τακτική έρευνα που σχεδιάζει και διεξάγει η Focus Bari κάθε χρόνο, φωτογραφίζοντας τις θετικές, πραγματικές εμπειρίες πελάτη:  μέσα από την καθημερινότητα της προσφοράς εμπειριών στην πράξη, η εταιρεία μας ξεχωρίζει κάθε χρόνο τις WOW εμπειρίες, αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά που τις στοιχειοθετούν.  Για το 2020, μια ιδιαίτερη χρονιά, πραγματοποιήσαμε την έρευνα αυτή δύο φορές, αναδεικνύοντας τις προσπάθειες των οργανισμών να εξακολουθήσουν να προσφέρουν την WOW εμπειρία πελάτη μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας.  Στην παρουσίασή της, η Άννα Καραδημητρίου ανέδειξε τις εμπειρίες αυτές, προσφέροντας στο ακροατήριο πολύτιμη γνώση, αλλά και πρακτικά tips από την «πραγματική ζωή» της χώρας μας.

Δείτε την παρουσίαση της Άννας Καραδημητρίου εδώ

INFOCOM E-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD 2020

Η ΞΕΝΙΑ ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ ΟΜΙΛΗΤΡΙΑ ΣΤΟ E-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD ΤΗΣ INFOCOM

Στις 23-25 Σεπτεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε το φετινό E-business & Social Media World της Infocom, αυτή τη φορά με διοργάνωση της Clickevents, καθώς πρόκειται για ένα phygital event λόγω των μέτρων της πανδημίας:  ενώ οι ομιλίες και τα πάνελ των εκπροσώπων της αγοράς  διεξήχθησαν στους χώρους του Divani Caravel, το πολυπληθές ακροατήριο παρακολούθησε τις ομιλίες και τις παρουσιάσεις online. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε τα τελευταία ευρήματα των ερευνών που αποτυπώνουν την νέα πραγματικότητα των καταναλωτών-πελατών των οργανισμών, αποκαλύπτοντας τις τελευταίες τάσεις στη νοοτροπία και το σκεπτικό του κόσμου όπως τα οδήγησε η πανδημία, καθώς και τις νέες συνήθειες που διαμορφώνονται στην καθημερινότητα και στον τρόπο που οι καταναλωτές επικοινωνούν, ενημερώνονται, σχετίζονται, ψωνίζουν και εργάζονται.  Επιπλέον, η πρόσφατη συνεργασία  με την YouGov, της οποίας η Focus Bari είναι ο Associate Partner για την Ελλάδα, επιτρέπει και τα συγκριτικά ευρήματα των Ελληνικών τάσεων με τις αντίστοιχες διεθνείς.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΕΡΕΥΝΑ LENOVO – FOCUS BARI “LEADING THE WAY FORWARD

Οδηγώντας στο μέλλον τις επιχειρήσεις μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενσταλλάζοντας την ψηφιακή κουλτούρα μέσα στις επιχειρήσεις, αναβαθμίζοντας τις τεχνολογικές υποδομές και υποστηρίζοντας την ψηφιακή ασφάλεια, αποτελούν βασική αποστολή για την Lenovo. Σ’ αυτό το πλαίσιο, η Lenovo και η Focus Bari σχεδίασαν και υλοποίησαν την μεγαλύτερη Β2Β έρευνα στην Ελλάδα, που διενεργήθηκε το καλοκαίρι 2020, εν μέσω πανδημίας. Η έρευνα εστιάστηκε σε τρεις πυλώνες: στον σχηματισμό του «ψηφιακού χάρτη» των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, στην ψηφιακή ασφάλεια και προστασία, και στις υποδομές για την εξ αποστάσεως εργασία. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν από την Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari και τον Παναγιώτη Μακρυνιώτη της Lenovo, σε ειδική, phygital συνέντευξη τύπου στις 24 Σεπτεμβρίου 2020.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Δείτε σχετική δημοσίευση στην Καθημερινή https://www.kathimerini.gr/economy/561091663/lenovo-focus-bari-oi-ellinikes-epicheiriseis-kai-o-psifiakos-metaschimatismos-stin-epochi-toy-covid19/

Δείτε σχετική δημοσίευση στο capital.gr  https://www.capital.gr/epixeiriseis/3483051/ereuna-lenovo-focus-bari-pos-antidroun-oi-epixeiriseis-stis-texnologikes-prokliseis-tis-pandimias

LENOVO PRESS CONFERENCE PHOTO

Η FOCUS BARI είναι ο Affiliate Partner της YOUGOV στην Ελλάδα

Η FOCUS BARI εγκαινιάζει τη στρατηγική της συνεργασία με τη YouGov, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία online ερευνών στον κόσμο! Στόχος της σύμπραξης των δύο εταιριών είναι να φέρουν στην ελληνική αγορά μοναδικές, δυναμικές και ολοκληρωμένες λύσεις όπως τα προϊόντα BrandIndex και Profiles, που βοηθούν τις στελεχιακές ομάδες πίσω από τα brands να χρησιμοποιούν μία πηγή πληροφόρησης για όλες τους τις ενέργειες: από τη διερεύνηση και τα πλάνα μέχρι την στρατηγική και την αξιολόγηση. Σήμερα, που οι εξελίξεις στους περισσότερους κλάδους είναι ραγδαίες λόγω του digital transformation και γίνονται ακόμα πιο άμεσες από τις νέες πρακτικές και καταναλωτικές συνήθειες που καθιέρωσε η πρόσφατη πανδημία, η συνεχής επικοινωνία των επιχειρήσεων και των μαρκών με το κοινό τους, μέσα από σύγχρονα εργαλεία και πλατφόρμες, αποκτά μέγιστη σημασία για την υγιή ανάπτυξη των επιχειρήσεων και των brands.

Όπως δήλωσε η Βαλέρια Τσάμη, Managing Director της FOCUS BARI, “Το όραμα της Focus Bari και της YouGov έχει κοινό στοιχείο τη λέξη «σύνδεση». Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη σύνδεση των μαρκών/ πελατών μας με τους δικούς τους πελάτες / καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα εντάσσουμε την Ελλάδα σε ένα παγκόσμιο & μεγάλου κύρους δίκτυο online ερευνών που ακούει τη φωνή 9.6 εκατομμυρίων ανθρώπων σε 44 χώρες του κόσμου”.

Σύμφωνα με τον Stephan Shakespeare, Chief Executive & Founder της YouGov «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επεκτείνουμε το δίκτυο της YouGov στην Ελλάδα μέσα από την συνεργασία μας με την Focus Bari, μια εταιρεία αξιόπιστη, καθιερωμένη και με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, με την οποία μας συνδέουν κοινές αξίες και φιλοσοφία. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με εκπληκτική ιστορία και λαμπρό μέλλον, και είμαστε ευτυχείς που θα συμμετέχουμε σε αυτό».

Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει την Τετάρτη 8 Ιουλίου μέσα από ένα πρωτοποριακό διαδικτυακό event λανσαρίσματος στο οποίο η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος, Head of CX & Innovation της Focus Bari, θα παρουσιάσει ένα «δείγμα γραφής» αυτής της «διεθνούς φωνής», μέσα από διεθνή έρευνα που για πρώτη φορά συμπεριλαμβάνει την Ελλάδα και πραγματοποιείται αποκλειστικά για την συγκεκριμένη εκδήλωση. Tα αποτελέσματα θα σχολιαστούν σε panel από τoυς Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari, Stephan Shakespeare, συνιδρυτή και CEO της YouGov, Χάρη Μπρουμίδη, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο Vodafone Greece, Κώστα Γεράρδο, Διευθύνοντα Σύμβουλο Plaisio Computers και Μιχάλη Τσικνάκη, Διευθύνοντα Σύμβουλο Cosmos Sport. Η εκδήλωση θα γίνει μέσω της πλατφόρμας Clickevents και θα τη συντονίσει η Μαρία Νικόλτσιου, Anchorwoman Alpha TV, Alpha 989.

FOCUS BARI Webinar – The Next Day 4 The Next We Ημερομηνία 11/5/2020

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο webinar της Clickevents με τίτλο "THE NEXT DAY 4 THE NEXT WE" που βασίστηκε πάνω σε "10 σταγόνες γνώσης" που προέκυψαν από ειδική έρευνα της Focus Bari λίγες μέρες πριν τελειώσει το Lockdown.

Το Webinar, που πλαισιώθηκε από την παρουσίαση της έρευνας, τον εξαίρετο συντονισμό από τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά, και την τοποθέτηση των κορυφαίων business community leaders κ.κ. Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο ΙΕΛΚΑ, Παναγιώτη Μακρυνιώτη, Γενικό Διευθυντή Lenovo Ελλάδας-Κύπρου, Σόνια Χαιμαντά, Δημοσιογράφο, Επικοινωνιολόγο και τακτική Λέκτωρα του Πανεπιστημίου Αθηνών, μπορείτε να παρακολουθήσετε στον πιο κάτω σύνδεσμο:

The NEXT DAY 4 the NEXT WE

Ελπίζοντας ότι τα "key learnings" από το webinar θα σας είναι χρήσιμα την "επόμενη μέρα", ευχόμαστε σε όλους, καλή επάνοδο στην "νέα κανονικότητα".

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies