myFocus

Focus Bari COVID-19 insights: The “Next Day” 4 the “Next WE”

10 «σταγόνες γνώσης» από έρευνα της Focus Bari στο ελληνικό κοινό που έγινε στο διάστημα 24-25 Απριλίου 2020 μέσω του Focusonline Panel.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η Βαλέρια Τσάμη Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΔΕΑ

H Βαλέρια Τσάμη, εξελέγη Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς) στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου της 28ης Ιανουαρίου 2020.

Μετά από τρεις συνεχείς θητείες ως αντιπρόεδρος του ΣΕΔΕΑ  (2014-2019) και ήδη μέλος του
ΔΣ του ΣΕΔΕΑ από το 2003, η εκλογή αυτή αποτελεί τιμή αλλά και δέσμευση για δράσεις που θα συμβάλουν στην ενίσχυση τόσο του ΣΕΔΕΑ και των μελών του όσο και του κλάδου της έρευνας αγοράς στην Ελλάδα.

Μετά τη συγκρότησή του σε Σώμα, το νέο ΔΣ του ΣΕΔΕΑ έχει την εξής σύνθεση:

  • Βαλέρια Τσάμη (Focus Bari) - Πρόεδρος
  • Δημήτρης Α. Μαύρος (MRB Hellas) – Αντιπρόεδρος
  • Σοφία Τσιλιγιάννη (MARC A.E.) – Γενική Γραμματέας
  • Άντζελα Σταθοπούλου (Metron Analysis) - Ταμίας
  • Λάμπρος Κατσανέβας (Ipsos-Opinion A.E.) – Μέλος

Δείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου εδώ

 

Η ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ της FOCUS BARI στην Κριτική Επιτροπή των CX Gulf Awards 2020 στο Dubai.

Από τους ελάχιστους στην Ελλάδα εξειδικευμένους συμβούλους Customer Experience και πιστοποιημένο μέλος του CXPA (Customer Experience Professionals Association), η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της Focus Bari και Head of CX & Innovation, βρίσκεται σήμερα στο Dubai, καλεσμένη ως μέλος της Κριτικής Επιτροπής στα CX Gulf Awards 2020.

Εδώ και αρκετά χρόνια, το Customer Experience αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την κουλτούρα, την ανάπτυξη και την επιτυχία όλο και περισσότερων οργανισμών, και η εξειδίκευση της Focus Bari και της Άννας Καραδημητρίου με την ομάδα της, έχουν ως αποστολή την έμπνευση, συμβουλευτική και προσφορά σύγχρονων λύσεων στον τομέα του CX. Η μακρόχρονη εμπειρία στην μελέτη των καταναλωτών σε συνδυασμό με την βαθειά γνώση της επιχειρηματικής οπτικής και λειτουργίας, καθιστούν ένα κορυφαίο researcher όπως η Άννα Καραδημητρίου, τον καταλληλότερο expert σε θέματα CX.

Η Άννα δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη τιμή και χαρά γι’ αυτή την αναγνώριση: η επιλογή μου ως κριτής στα Gulf Customer Experience Awards 2020 στην κατηγορία “Customers at the Heart of Everything” είναι μια ευκαιρία να έρθω σ’ επαφή με εμπνευστικά cases από κορυφαίες στο είδος εταιρείες, να αξιολογήσω τις δράσεις τους και να δώσω ουσιαστική ανατροφοδότηση στους finalists.
Οι περισσότερες παρουσιάσεις είναι ανοικτές σε όλους τους συμμετέχοντες, οπότε η συγκέντρωση των καλύτερων διεθνών πρακτικών αναμένεται τεράστια. Είμαι σίγουρη ότι θα επιστρέψω στην Ελλάδα γεμάτη από φρέσκιες ιδέες, προσεγγίσεις και επαφές που θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο την ανάπτυξη κορυφαίων εμπειριών πελάτη από τους οργανισμούς στην χώρα μας».

Περισσότερες πληροφορίες για την διοργάνωση http://bit.ly/33TBkyt

 

15ο HR People Management Forum

Πρωτοποριακή Έρευνα της Focus Bari για το Coaching

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα προσέλευση πραγματοποιήθηκε στις 13 Νοεμβρίου 2019 στο Κτήμα Αριάδνη το 15ο HR People Management Forum με κεντρικό ομιλητή τον Dr. Richard Boyatzis που παρουσίασε το τελευταίο του βιβλίο και ομιλία πάνω στο Coaching with Compassion.  Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, καλεσμένη ομιλήτρια ήταν και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari που παρουσίασε τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα της πρώτης Β2Β έρευνας που «φωτίζει» την σημερινή στάση, σχέση και συμπεριφορά των Ελλήνων στελεχών απέναντι στο Coaching.  Φαίνεται πως το coaching, που όλο και περισσότερο χρησιμοποιείται ως «εργαλείο ενδυνάμωσης» των στελεχιακών ομάδων των οργανισμών για την ομαλή διαχείριση της αλλαγής και την επίτευξη επαγγελματικών και προσωπικών στόχων, είναι μια σχετικά νέα υπηρεσία που χρειάζεται να γίνει ακόμα πιο γνωστή, να επικοινωνήσει τις διαδικασίες, τις προϋποθέσεις και τα οφέλη της, ώστε να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στον ελληνικό χώρο με επιτυχία.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

 

H Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Στο πλαίσιο του εορτασμού της «ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» η Focus Bari διεξήγαγε Πανελλαδική έρευνα σε όλο το πάνελ καταναλωτών της. Η έρευνα είχε σκοπό να αφουγκραστεί τις συνήθειες και την διάθεσή των πελατών και να καταγράψει την γνώμη τους  μετά από κάθε τους εμπειρία,με τους οργανισμούς προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Δείτε την παρουσίαση εδώ

 

H Focus Bari στο Social Media World

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στο Social Media World

Στο Divani Caravel διοργανώθηκε και φέτος το ετήσιο συνέδριο-έκθεση των Social Media & E-business World  με κορυφαίους ομιλητές και παράλληλα workshops.Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη ομιλήτρια για να δώσει την εναρκτήρια ομιλία μέσα από την θέση των καταναλωτών και των πολιτών, παρουσιάζοντας την σημερινή σχέση των Ελλήνων με τα Social Media, ποιά είναι η θέση τους στην ζωή των πολιτών, ποιές ανάγκες καλύπτουν και ποιές επιπτώσεις έχουν φέρει στην καθημερινότητα της ζωής μας, στην κοινωνία και στην εμπορική επικοινωνία.

 

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies