myFocus

Η Άννα Καραδημητρίου στο 6ο Digital Banking Forum

Από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες στο φετινό 6ο Digital Banking Forum που διοργανώθηκε από την Ethos Media στις 21 Μαρτίου 2019 ήταν εκείνη της Άννας Καραδημητρίου, Head of CX & Innovation της Focus Bari.  Με την πολύχρονη εμπειρία της στην μελέτη των καταναλωτών και την πενταετή εξειδίκευσή της στον τομέα του Customer Experience με διεθνή πιστοποίηση CXPA, η Άννα παρουσίασε μέσα σε λίγα λεπτά την οπτική επιτυχίας για κάθε οργανισμό που στοχεύει στην κορυφαία εμπειρία πελάτη.  Εστιάζοντας στον εξειδικευμένο κλάδο των Τραπεζών, η παρουσίαση της Άννας Καραδημητρίου άγγιξε τα βασικά σημεία προσοχής, την εξέλιξη και την σημερινή θέση του ουσιαστική σημασία του απαραίτητου “Shift” ολόκληρου του οργανισμού, ξεκινώντας από την κουλτούρα των ανθρώπων, εστιάζοντας στον πελάτη,  και υιοθετώντας την τεχνολογία ως όχημα, προκειμένου να οδηγηθούν στο CX που κάθε πολίτης περιμένει από την Τράπεζά του σήμερα.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η Βαλέρια Τσάμη παρουσιάζει στη Γενική Συνέλευση της ΕΑΣΕ

Η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari, παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα εκτεταμένης Ποιοτικής και Ποσοτικής έρευνας που σχεδιάστηκε από την ηγετική ομάδα της Focus Bari και υλοποιήθηκε μεταξύ των μελών της EAΣΕ (Εταιρία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων).  Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της ΕΑΣΕ που πραγματοποιήθηκε στις 6/3/2019 στο αμφιθέατρο της ΟΤΕ Academy, και ανέδειξε, μέσα από την «φωνή των μελών», πολύτιμα στοιχεία που βοηθούν την ΕΑΣΕ και το Διοικητικό Συμβούλιο στο σχεδιασμό των μελλοντικών στρατηγικών.

Μήπως τελικά οι άντρες ερωτεύονται περισσότερο από τις γυναίκες; Από την Focus Bari για του Αγίου Βαλεντίνου!

Επειδή πιστεύουμε στον έρωτα, πήραμε την πρωτοβουλία να το καταγράψουμε και σε αριθμούς!

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ!

Η Ξένια Κούρτογλου με εμπνευστική ομιλία στο Athena Event της C2P για την ENVOLVE

Στο ξενοδοχείο Atheneaum Intercontinental διοργανώθηκε στις 21 Ιανουαρίου το Athena Event της Coaching 2 Perform για την Envolve
(πρώην Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας).Την εκδήλωση παρακολούθησαν νέοι και παλιότεροι επιχειρηματίες, μέντορες και επενδυτές,
καθώς και εκπρόσωποι του startup community της Ελλάδας.Η Ξένια Κούρτογλου, νικήτρια του ΗΕΑ το 2014 με το πρωτοποριακό e-satisfaction, έδωσε μια εμπνευστική ομιλία με τίτλο «Ο πιο Πολύτιμος «πόρος» για Μακροπρόθεσμη Επιτυχία», ανατρέχοντας την δική της τριαντάχρονη επαγγελματική και επιχειρηματική πορεία, τονίζοντας πως αυτός ο βασικός πόρος είναι το θάρρος, το κουράγιο.Παράλληλα, ως τακτική μέντορας νέων και γυναικών μέσω των ΕGG και I for U, ανέπτυξε στην ομιλία της και το «Τι οδηγεί ένα startup στην επιτυχία»,τονίζοντας πως ο Νο.1 παράγοντας είναι η πυρηνική, ιδρυτική ομάδα της επιχείρησης, καθώς επίσης και όλο το ανθρώπινο κεφάλαιό της.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

H Ξένια Κούρτογλου Ομιλήτρια στο Κολλέγιο BCA

Στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές Business & Marketing  του Κολλεγίου BCA μίλησε ως καλεσμένη ομιλήτρια στις 16 Ιανουαρίου 2019 η Ξένια Κούρτογλου.Στην τετράωρη εισήγησή της τόνισε τον ρόλο και την σημαντικότητα των consumer insights για κάθε υγιή επιχείρηση, ανέπτυξε την σημασία και πολυτιμότητα της Ποιοτικής Έρευνας που ανιχνεύει σε βάθος την νοοτροπία, το σκεπτικό και τις ανάγκες του κοινού,
και μέσα από παραδείγματα, διάδραση και case studies παρουσίασε στους φοιτητές τις βασικές τεχνικές και μεθόδους που δανείζονται σε μεγάλο βαθμό από την ψυχολογία και την παρατήρηση, φτάνοντας στην πραγματική αλήθεια των καταναλωτών.Επίσης, εισήγαγε την μεγάλη ανάπτυξη των online ερευνών, τονίζοντας τα “Do’s and Don’t’s” στο εξελισσόμενο αυτό είδος ερευνών.

Δείτε την εισήγηση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ

H Ξένια Κούρτογλου Ομιλήτρια στο Annual DIY Conference

Στις 5 Δεκεμβρίου οργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία και τεράστια προσέλευση όλων των μεγάλων οργανισμών του κλάδου το ετήσιο DIY 2018 Conference με Έλληνες και ξένους ομιλητές, και όλες τις εξελίξεις στον συγκεκριμένο χώρο. Η Ξένια Κούρτογλου, στην έναρξη του συνεδρίου παρουσίασε το σύγχρονο προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών, τις «πέντε γενιές» που συνυπάρχουν σήμερα στην κοινωνία και την αγορά μας, και τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους η κάθε γενιά σκέπτεται, κινείται, επικοινωνεί και επιθυμεί να διαδρά με τους οργανισμούς.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies