myFocus

Η Άννα Καραδημητρίου στα CEO CLUBS: Embracing Ambiguity with Innovation

Με μεγάλη επιτυχία παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Head of CX and Innovation της Focus Bari, στην κατάμεστη από CEOs μεγάλων πολυεθνικών και τοπικών οργανισμών αίθουσα του Ekali Club, το πώς—μέσα από καινοτομία σε όλα τα επίπεδα, μια επιχείρηση μεταμορφώνεται σε επιχείρηση του μέλλοντος. Αλλάζοντας νοοτροπία, στρατηγική με επικέντρωση στον άνθρωπο «360», μέσα από νέες δομές, έξυπνη χρήση τεχνολογίας και σύγχρονες μεθοδολογίες που αποτελούν την «μετεξέλιξη» της παραδοσιακής έρευνας αγοράς, η Άννα Καραδημητρίου απέδωσε με έμπνευση και πρακτικά, εφαρμόσιμα «εργαλεία» το πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν στο σήμερα με ομαλότητα και ευλυγισία, οδεύοντας προς την ευημερία.

Ένα ακόμα βήμα για την Focus Bari, είναι η πρωτοπορία σε νέες μεθοδολογίες στον διευρυμένο χώρο της έρευνας αγοράς, ενώ η βασική, “core” αποστολή της παραμένει εδώ και 30 χρόνια η ανάπτυξη και η ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρείν.

H Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

FOCUS ON ENERGY : Νέα Πρωτοποριακή Έρευνα της Focus Bari για τις Πηγές Ενέργειας

Από το 2017 ξεκινήσαμε μια νέα πρωτοβουλία, μια νέα συνδρομητική έρευνα που καταγράφει αναλυτικά και σε συνεχή βάση το ενεργειακό προφίλ (ρεύμα, πάροχοι, θέρμαση, φυσικό αέριο, άλλες πηγές,  συσχετισμοί με άλλες παροχές τηλεπικοινωνιών κλπ.) των Ελληνικών νοικοκυριών σε όλη την Ελλάδα.  Εξελίξεις, τάσεις, απόψεις, διαθέσεις  των καταναλωτών έρχονται να φωτίσουν και να καθοδηγήσουν τα πλάνα των οργανισμών σ’ αυτόν τον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο.

 

REGIONAL MEDIA FORUM & AWARDS 2018

Για τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Regional Media Forum & Awards 2018 στις 28 Σεπτεμβρίου στο Gazarte. Όπως κάθε χρονιά, η παρουσία της Focus Bari ήταν δυναμική, τόσο στο πάνελ των Θεσμικών που συντόνισε ο Νίκος Χατζηνικολάου, με συμμετοχή εκπροσώπων του προεδρίου όλων των σχετιζόμενων φορέων, μεταξύ των οποίων και η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari και Αντιπρόεδρος του ΣΕΔΕΑ.
Εκτός από το πάνελ των θεσμικών εκπροσώπων, διενεργήθηκε και το πολύ ενδιαφέρον “hands on panel” με εκπροσώπους όλων των μερών της αγοράς (περιφερειακά ΜΜΕ, διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες), στο οποίο συμμετείχε με παρουσίαση η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari.

 

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

H Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari Keynote Speaker με θέμα τις Εμπειρίες Πελατών (Customer Experience CX) στο Networking Event της BNI “Network like a Pro”
Στην κατάμεστη αίθουσα του Περιστυλίου Ζαππείου, η Ξένια Κούρτογλου ενέπνευσε με την ομιλία της και την παρουσία της 400 και πλέον επιχειρηματίες που παρευρέθηκαν στο “Network like a Pro” της BNI στις 27 Σεπτεμβρίου 2018.
Η Ξένια Κούρτογλου μίλησε για την αναγκαιότητα της προσφοράς ύψιστης εμπειρίας πελάτη για κάθε επιχείρηση, καθώς σήμερα βρισκόμαστε στην «αγορά των εμπειριών» (experience business), και με παραστατικό και ένθερμο τρόπο εξήγησε γιατί είναι σημαντική σήμερα παρά ποτέ η εμπειρία πελάτη, πώς την χτίζει η κάθε επιχείρηση, και πώς την «μετρά», καθώς η Focus Bari έχει εδώ και πέντε χρόνια αναπτύξει αποκλειστική, εξειδικευμένη τεχνογνωσία πάνω στο CX.

Συνέντευξη Τύπου Focus Bari – Client IQ για το GDPR

Παρουσίαση Πρωτοποριακής Έρευνας Client IQ & Focus Bari για τις στάσεις, απόψεις, συνήθειες και διαθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα προσωπικά δεδομένα / GDPR

Με αθρόα προσέλευση δημοσιογράφων παρουσίασαν στο 48 Urban η Αλεξάνδρα Χριστοπούλου της Client IQ και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας που σχεδίασαν και υλοποίησαν με δική τους πρωτοβουλία σχετικά με τους «Έλληνες καταναλωτές και Προσωπικά Δεδομένα / GDPR». Η εκτεταμένη ποιοτική και ποσοτική έρευνα που ολοκλήρωσαν οι δύο εταιρείες προκειμένου να προσφέρουν υπεραξία στους πελάτες τους, ανέδειξε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα: η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων είναι διατεθειμένη να μοιραστεί «προσωπικά δεδομένα» με την προϋπόθεση ότι θα έχουν κάποιο άμεσο ή έμμεσο όφελος. Προσωποποιημένα μηνύματα και ειδικές προσφορές είναι κυρίως τα δύο είδη «ανταμοιβών» που περιμένουν οι Έλληνες καταναλωτές για να μοιραστούν στοιχεία τους με εταιρείες που εμπιστεύονται, ενώ παράλληλα θεωρούν ότι οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύονται ούτε αξιοποιούν κατάλληλα αυτά τα στοιχεία, παρ’ ότι ο νέος κανονισμός GDPR αυξάνει τα μέτρα προστασίας από διαρροές και την ασφάλεια των δεδομένων τους.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies