myFocus

18o Συνέδριο Infocom World 2016 - Media

Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η Νέα Γενιά Δικτύων και Υπηρεσιών θα αλλάξει τη ζωή μας, την επιχειρηματικότητα καθώς και τον κόσμο.Στο 18ο σύνεδριο Infocom World - Media, τα βλέμματα στράφηκαν στην εξέλιξη των Media και πιο συγκεκριμένα στην ταχύτητα εξέλιξης τους, που επηρεάζει άμεσα τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας. Η Ξένια Κούρτογλου μίλησε για το μέλλον της Ελληνικής τηλεόρασης και για την είσοδο των New Media στην καθημερινότητα μας. Τίτλος της ομιλίας: Television:Tell the vision!

Δείτε την παρουσίαση

The Women's Initiative

Το Women's Initiative διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της εβδομάδας γυναικείας επιχειρηματικότητας από τρεις οργανισμούς ,το Knit2Lead,την Effect και το Higgs.Πρόκειται για μια εκδήλωση αφιερωμένη σε νέες κοπέλες ηλικίας 18-28, όπου τις καλούμε να εμπνευστούν και να σκεφτούν διαφορετικά ώστε να συνεχίσουν να εξελίσσουν τα επιχειρηματικά τους όνειρα. Η Ξένια Κούρτογλου, από την αρχή της καριέρας της , στηρίζει τις γυναίκες επιχειρηματίες και δεν θα μπορούσε παρά να εμπνεύσει το κοινό της εκδήλωσης μέσα από το δικό της προσωπικό παράδειγμα.

Δείτε την παρουσίαση εδώ 

Super Market Forum 2016

Στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental πραγματοποιήθηκε το Super Market Forum, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες από τον χώρο του λιανεμπόριου και της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών. Στην εκδήλωση βασικό ερώτημα ήταν "Πώς τα ελληνικά τρόφιμα & ποτά θα αποκτήσουν μερίδιο στην εγχώρια και διεθνή αγορά;" και μέσω των ομιλιών εκφράστηκαν διάφορες απόψεις ως απαντήσεις του ερωτήματος! Η Ξένια Κούρτογλου ήταν εκεί για να μιλήσει ως γυναίκα επιχειρηματίας για το πόσο καθοριστικά συμβάλλουν οι γυναίκες managers στην εξέλιξη και την ευημερία των επιχειρήσεων.

Δείτε την παρουσίαση

Δείτε φωτογραφίες

Marketing to Women

Στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza, πραγματοποιήθηκε το συνέδριο Marketing to Women με στόχο την ανάλυση και περιγραφή των νέων τάσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των γυναικών και το πώς αυτά διαμορφώνουν το σημερινό marketing των brands. Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε στοιχεία ερευνών Focus Bari, χαρτογραφώντας την σημερινή Ελληνίδα, τις δραστηριότητες, τα ενδιαφέροντας της και όχι μόνο... Τίτλος της ομιλίας: "Η Σύγχρονη Ελληνίδα στο Φακό της Focus Bari.

5o Συνέδριο e-business & Social Media World

Στο Divani Caravel, πραγματοποιήθηκε το 5o Συνέδριο e-business & Social Media World με επίκεντρο την τεχνολογική εξέλιξη που αναδεικνύει μια νέα πραγματικότητα σε κάθε τομέα της ζωής μας και την αγοράς. Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε πολύτιμα στοιχεία της Focus Bari για την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία και αναφέρθηκε στον όρο "Phy-gital", μια νέα τάση που φαίνεται να μπαίνει στη ζωή μας και να επηρεάζει τους καταναλωτές αλλά και όλη την αγορά.Τίτλος της ομιλίας: "Στην εποχή του Phy-gital:and now what?"

Δείτε την παρουσίαση

EMRO (European Media Research Organisation) 2016

Με διοργάνωση της Focus Bari, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το ετήσιο συνέδριο της EMRO στα Χανιά Κρήτης από τις 28 ως τις 31 Μαΐου με συμμετοχή 70 εκπροσώπων από 22 χώρες. 
Η EMRO ιδρύθηκε το 1960 με αρχικό όνομα «Club Dubois» που δόθηκε από τον εμπνευστή της, Rene Dubois, τον τότε επικεφαλής της CESP (Κέντρο Μελετών ΜΜΕ της Γαλλίας), ο οποίος προσκάλεσε τους συναδέλφους του από την Γερμανία και την Αγγλία για να ανταλλάξουν απόψεις, γνώση και εμπειρίες πάνω στον χώρο των Ερευνών ΜΜΕ.
Η Focus Bari εκπροσωπεί την Ελλάδα στην ΕΜRΟ από το 1997 και από αυτή την ενεργή, συστηματική συμμετοχή της συνεχώς εξελίσσει και πρωτοπορεί στις Έρευνες Μέσων στην Ελλάδα, ενώ έχει την ευκαιρία να μοιράζεται τις βέλτιστες πρακτικές της, όπως οι Έρευνες Ραδιοφώνου Αττικής & Θεσσαλονίκης, τα multi-platform συνδυαστικά software κ.ά με το Ευρωπαϊκό Media Research Community.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies