myFocus

ΤΟΓΜΕ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, διοργάνωσε το ΤΟΓΜΕ εσπερίδα με θέμα την Γυναικεία και την Νεανική Επιχειρηματικότητα, για το πώς μπορείς να στήσεις το δικό σου επιχειρείν με αξίες και σκοπό στους δύσκολους καιρούς της κρίσης που διανύουμε. Η Ξένια Κούρτογλου μέσα από την ομιλία της έδωσε τα 7tips που βοηθούν έναν νέο επιχειρηματία να δώσει σάρκα και οστά στο δικό του όραμα αλλά και μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα έδωσε τον τόνο για κάθε νέο και γυναίκα που θέλει να ξεκινήσει τη δικιά του επιχείρηση.

Δείτε την παρουσίαση

19ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού

Σήμερα, η KPMG διοργάνωνει το 19ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού με τίτλο "Evidence Based HR",στο Ξενοδοχείο Caravel.Το φετινό Συμπόσιο θα συγκεντρώσει και θα παρουσιάσει τάσεις, βέλτιστες πρακτικές και λύσεις προσανατολισμένες στο Evidence Based HR, φιλοξενώντας όπως κάθε χρόνο κορυφαία στελέχη της αγοράς του HR και όχι μόνο. Η Ξένια Κούρτογλου θα παρουσιάσει Top Line αποτελέσματα της έρευνας για τον Εργασιακό Εκφοβισμό η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό της εκδήλωσης μέσα από την συνεργασία της KPMG, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Focus Bari.

Δείτε την παρουσίαση

110 χρόνια Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων

Το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων γιόρτασε τα 110 χρόνια του και πραγματοποίησε στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», εκδήλωση στην οποία ήταν παρόντες εκπρόσωποι της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας, αλλά και του επιχειρηματικού και δημοσιογραφικού κόσμου. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν εκεί και με την ομιλία της αναφέρθηκε σε «σημεία-σταθμούς» στον χρόνο σχετικά με την εξέλιξη των γυναικών στην κοινωνία, στον επιχειρηματικό χώρο, στην πολιτική, στα ΜΜΕ και "φώτισε" τα πιο ξεχωριστά γυναικεία πρόσωπα!

Δείτε την παρουσίαση

IMC 2015 - The fluid consumer

Ο IAB Hellas σε συνεργασία με το Marketing Week διοργάνωσε στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΪΣ, το IMC 2015 με κεντρικό του θέμα τον «fluid consumer», τον «ρευστό» καταναλωτή που κινείται σαν τον υδράργυρο μεταξύ του laptop και του smartphone και της smart TV . Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Ad Hoc& Online Ερευνών, παρουσίασε τα ευρήματα της έρευνας που διεξήγαγε η Focus Bari, η οποία κατέγραψε για περίπου 20 ημέρες τις καθημερινές εμπειρίες των μελών του focusonline panel σε οποιαδήποτε επαφή είχαν με οποιοδήποτε κλάδο αγοράς. Ο τίτλος της παρουσίασης : The Logic & the Magic of CX in fluid times.

Δείτε την παρουσίαση

11ο E-Business Forum

Στο ξενοδοχείο Divani Caravel , διοργανώθηκε από την ΕΙΠ, την ΕΕΔΕ και το ELTRUN για 11η φορά το Πανελλήνιο Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Internet “E-Business Forum” το οποίο συγκέντρωσε στελέχη που ασχολούνται με την επιχειρηματική αξιοποίηση του Διαδικτύου ή παρέχουν συναφή προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και ευρύ κοινό που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εξελίξεις στον κλάδο.Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε τον τρόπο που μπορούμε να σχεδιάσουμε ένα άρτιο Customer Experience μέσα από την κατάλληλη αναλογία λογικής και μαγείας Ο τίτλος της ομιλίας : The Logic & the Magic in e-commerce.

Δείτε την παρουσίαση

Το ΕΝΤΥΠΟσιακο μέλλον της σχέσης με τους αναγνώστες

Η ΕΔΙΠΤ (Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου) είναι ο φορέας 300 περίπου Εκδοτικών Δημοσιογραφικών Επιχειρήσεων και είναι η δεύτερη παλαιότερη Δημοσιογραφική Οργάνωση της χώρας (ιδρύθηκε το 1939) και  συμπλήρωσε 75 χρόνια δημιουργικής παρουσίας.Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΔΙΠΤ πραγματοποίησε τη Δευτέρα 30/11/2015, στο ξενοδοχείο Athens Plaza, εκδήλωση με θέμα "Το ΕΝΤΥΠΟσιακό μέλλον του Περιοδικού Τύπου, Περιφερειακού και Κλαδικού". Στην εκδήλωση έγινε η επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Πανελλήνιας Ποσοτικής Έρευνας για τον Περιοδικό Τύπο, που πραγματοποιήθηκε από τη Focus Bari για την ΕΔΙΠΤ τον Ιούλιο του 2015.

Δείτε την παρουσίαση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies