myFocus

IMC 2015 - The fluid consumer

Ο IAB Hellas σε συνεργασία με το Marketing Week διοργάνωσε στο συνεδριακό κέντρο ΔΑΪΣ, το IMC 2015 με κεντρικό του θέμα τον «fluid consumer», τον «ρευστό» καταναλωτή που κινείται σαν τον υδράργυρο μεταξύ του laptop και του smartphone και της smart TV . Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Ad Hoc& Online Ερευνών, παρουσίασε τα ευρήματα της έρευνας που διεξήγαγε η Focus Bari, η οποία κατέγραψε για περίπου 20 ημέρες τις καθημερινές εμπειρίες των μελών του focusonline panel σε οποιαδήποτε επαφή είχαν με οποιοδήποτε κλάδο αγοράς. Ο τίτλος της παρουσίασης : The Logic & the Magic of CX in fluid times.

Δείτε την παρουσίαση

11ο E-Business Forum

Στο ξενοδοχείο Divani Caravel , διοργανώθηκε από την ΕΙΠ, την ΕΕΔΕ και το ELTRUN για 11η φορά το Πανελλήνιο Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Internet “E-Business Forum” το οποίο συγκέντρωσε στελέχη που ασχολούνται με την επιχειρηματική αξιοποίηση του Διαδικτύου ή παρέχουν συναφή προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και ευρύ κοινό που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εξελίξεις στον κλάδο.Η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε τον τρόπο που μπορούμε να σχεδιάσουμε ένα άρτιο Customer Experience μέσα από την κατάλληλη αναλογία λογικής και μαγείας Ο τίτλος της ομιλίας : The Logic & the Magic in e-commerce.

Δείτε την παρουσίαση

Το ΕΝΤΥΠΟσιακο μέλλον της σχέσης με τους αναγνώστες

Η ΕΔΙΠΤ (Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου) είναι ο φορέας 300 περίπου Εκδοτικών Δημοσιογραφικών Επιχειρήσεων και είναι η δεύτερη παλαιότερη Δημοσιογραφική Οργάνωση της χώρας (ιδρύθηκε το 1939) και  συμπλήρωσε 75 χρόνια δημιουργικής παρουσίας.Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΔΙΠΤ πραγματοποίησε τη Δευτέρα 30/11/2015, στο ξενοδοχείο Athens Plaza, εκδήλωση με θέμα "Το ΕΝΤΥΠΟσιακό μέλλον του Περιοδικού Τύπου, Περιφερειακού και Κλαδικού". Στην εκδήλωση έγινε η επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Πανελλήνιας Ποσοτικής Έρευνας για τον Περιοδικό Τύπο, που πραγματοποιήθηκε από τη Focus Bari για την ΕΔΙΠΤ τον Ιούλιο του 2015.

Δείτε την παρουσίαση

15ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων

Στο Κέντρο Γαία, πραγματοποίηθηκε με μεγάλη επιτυχία το 15ο Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν ανάμεσα στους ομιλήτες, εξηγώντας με αριθμούς την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία, τα Social Media και το e-Commerce με βασικό συμπέρασμα ότι ενώ όλα αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς, οι ανάγκες των ανθρώπων παραμένουν διαχρονικά οι ίδιες! Ο τίτλος της παρουσίασης : Digital: ο γνωστός μας άγνωστος.

Δείτε την παρουσίαση

17ο Συνέδριο Infocom World 2015 | Media

Για ακόμα μία χρονιά, η προσοχή όλης της αγοράς στράφηκε στην 17η Infocom, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Divani Caravel, και της οποίας κεντρικός άξονας ήταν τα media. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ήταν εκεί και μίλησε με "όπλο" την μαγεία των αριθμών για την εξέλιξη της τηλεπικοινωνίας στην Ελλάδα μέσα από στοιχεία της έρευνας Web id,που φέτος γιορτάζει τα 20 χρόνια μετρήσεων της τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ο τίτλος της παρουσίασης : Magic is just science we don't understand yet.

Δείτε την παρουσίαση

1st Athens Beauty Conference

Το 1st Athens Beauty Conference είναι το πρώτο ολιστικό συνέδριο ομορφιάς που πραγματοποιείται στην Ελλάδα και έχει στόχο να διερευνήσει θέματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Beauty. Η Focus Bari για λογαριασμό του συνεδρίου πραγματοποίησε έρευνα σε 500 άτομα από όλη την Ελλάδα, μέλη του focusonline panel, για την δικιά τους άποψη σχετικά με το θέμα της Ομορφιάς. Πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας αλλά και εξαιρετικά στοιχεία ερευνών Lifestyle, παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου χαρτογραφώντας την ακριβή στάση των Ελλήνων απέναντι στην Ομορφιά. Ο τίτλος της ομιλίας : "The New Beauty: Οι Ελληνίδες αποκαλύπτουν και αποκαλύπτονται"

Δείτε την παρουσίαση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies