myFocus

Η Ξένια Κούρτογλου ομιλήτρια στο 2ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΝΩΣΕΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο των τριών ενώσεων Περιφερειακού Τύπου – ΕΔΙΠΤ, ΣΗΠΕ, ΕΙΕΤ έλαβε χώρα στις 16 και 17 Νοεμβρίου στο Ναύπλιο. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Τύπος γενικότερα και ο Τύπος της Ελληνικής Περιφέρειας ειδικότερα, εκπροσωπήθηκαν αντίστοιχοι Ευρωπαϊκοί Οργανισμοί με πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες σχετικά με το μέλλον του έντυπου Τύπου, ενώ οι σύνεδροι απ’ όλη την Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και πιθανές συνεργασίες και συνέργειες.

Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη ομιλήτρια σχετικά με το μέλλον του «Χάρτινου» τύπου και του χαρτιού γενικότερα, σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερο το κοινό στρέφεται στην ηλεκτρονική ενημέρωση από το ρεπερτόριο των τριών οθονών στις οποίες εκτίθεται κάθε μέρα: τηλεόραση, laptop, κινητό. Η ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου είχε τίτλο «Χαρτί: η πρώτη μας αγάπη είναι και παντοτινή;» και παρουσίασε την σημερινή εικόνα των Ελλήνων, το τι αλλάζει και το τι μένει ίδιο, και ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να διατηρηθεί το «χαρτί», το διάβασμα, το βιβλίο στα «αγαπημένα» των Ελλήνων.

Η Ξενια Κούρτογλου βραβεύεται από το ΕΒΕΑ και την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ως “Γυναίκα Επιχειρηματίας που Καινοτομεί»

Στο πλαίσιο του 2ου Athens Innovation Forum που διοργανώνεται από το ΕΒΕΑ και την Περιφέρεια Αττικης, διεξήχθη στις 19 Νοεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο ειδική εκδήλωση παρουσίασης και βράβευσης γυναικείας καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Επιλέχθηκαν 8 γυναίκες με καινοτόμες επιχειρήσεις μεταξύ των οποίων η Ξενια Κούρτογλου της Focus Bari για την δημιουργία και ανάπτυξη του πρωτοποριακού και πολυβραβευμένου startup e-satisfaction, την πρώτη humanised marketing platform που υποστηρίζει την συνεχή ανάπτυξη παροχής κορυφαίας εμπειρίας πελάτη στο end-to-end retail.

Την βράβευση απένειμαν ο Πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντινος Μιχαλος και η Περιφερειάρχης κ. Ρενα Δούρου.

Περισσότερα για το e-satisfaction μπορείτε να δείτε εδώ www.e-satisfaction.com

Η FOCUS BARI ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Με μεγάλη επιτυχία έλαβε χώρα στις 12 Νοεμβρίου 2018 στην Αίθουσα Σκαλκώτα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών η επέτειος για τα 23 χρόνια λειτουργίας του ΜΚΟ «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Ο σπουδαίος αυτός οργανισμός που εμπνέει χιλιάδες εθελοντές και χορηγούς, δίνει την ευκαιρία προσφοράς σε εκατομμύρια συνανθρώπων μας και προσφέρει ανεκτίμητο και ανεξάντλητο έργο σε παιδιά της χώρας μας που το έχουν ανάγκη, παρουσίασε επιγραμματικά και με μεγάλη σεμνότητα το σπουδαίο έργο του.

Παιδιά που βοηθήθηκαν από το Χαμόγελο και σήμερα είναι υγιείς και δημιουργικοί οικογενειάρχες μίλησαν για την ζωή τους και το περιβάλλον αγάπης που μεγάλωσαν, και σημαντικοί πυλώνες της κοινωνίας μας εξέφρασαν τα συγχαρητήρια και τις ευχές τους παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε τα βασικά ευρήματα μιας μεγάλης Ποιοτικής και Ποσοτικής Έρευνας που αποτυπώνει τις στάσεις και απόψεις του Ελληνικού κοινού για τις ΜΚΟ, καθώς και την αναγνώριση, εικόνα και σχέση που έχει με το Χαμόγελο του Παιδιού, αναδεικνύοντας την δύναμη της προσφοράς του.

Η Βαλέρια Τσάμη της Focus Bari στο διεθνές Συνέδριο ASI Radio & Audio, TV & Video 2018 στην Αθήνα

Το νέο εργαλείο «Sesame post – evaluation» για τα διαφημιστικά πλάνα του ραδιοφώνου παρουσίασαν στο διεθνές Συνέδριο ASI Radio & Audio, TV & Video 2018 (www.asiconferences.com) η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της FOCUS BARI και η Josephine Bucknull, Partner της Bucknull & Masson International. Η αξιολόγηση των διαφημιστικών πλάνων μετά την υλοποίησή τους είναι κάτι που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην τηλεόραση όπου οι μετρήσεις τηλεθέασης βασίζονται σε στοιχεία από panel.

Παρόλο που στο ραδιόφωνο η μεθοδολογία μέτρησης του ακροατηρίου είναι διαφορετική (συνεντεύξεις & Day After Recall) ειδικά μοντέλα επιτρέπουν να δοθούν και για αυτό το Μέσο αντίστοιχα εργαλεία που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των επιλογών των media agencies εξυπηρετώντας ιδιαίτερα την ανάγκη των διαφημιζομένων για την optimum τοποθέτηση των διαφημιστικών τους κονδυλίων.

Η Άννα Καραδημητρίου στα CEO CLUBS: Embracing Ambiguity with Innovation

Με μεγάλη επιτυχία παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Head of CX and Innovation της Focus Bari, στην κατάμεστη από CEOs μεγάλων πολυεθνικών και τοπικών οργανισμών αίθουσα του Ekali Club, το πώς—μέσα από καινοτομία σε όλα τα επίπεδα, μια επιχείρηση μεταμορφώνεται σε επιχείρηση του μέλλοντος. Αλλάζοντας νοοτροπία, στρατηγική με επικέντρωση στον άνθρωπο «360», μέσα από νέες δομές, έξυπνη χρήση τεχνολογίας και σύγχρονες μεθοδολογίες που αποτελούν την «μετεξέλιξη» της παραδοσιακής έρευνας αγοράς, η Άννα Καραδημητρίου απέδωσε με έμπνευση και πρακτικά, εφαρμόσιμα «εργαλεία» το πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν στο σήμερα με ομαλότητα και ευλυγισία, οδεύοντας προς την ευημερία.

Ένα ακόμα βήμα για την Focus Bari, είναι η πρωτοπορία σε νέες μεθοδολογίες στον διευρυμένο χώρο της έρευνας αγοράς, ενώ η βασική, “core” αποστολή της παραμένει εδώ και 30 χρόνια η ανάπτυξη και η ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρείν.

H Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies