myFocus

Η Βαλέρια Τσάμη της Focus Bari στο διεθνές Συνέδριο ASI Radio & Audio, TV & Video 2018 στην Αθήνα

Το νέο εργαλείο «Sesame post – evaluation» για τα διαφημιστικά πλάνα του ραδιοφώνου παρουσίασαν στο διεθνές Συνέδριο ASI Radio & Audio, TV & Video 2018 (www.asiconferences.com) η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της FOCUS BARI και η Josephine Bucknull, Partner της Bucknull & Masson International. Η αξιολόγηση των διαφημιστικών πλάνων μετά την υλοποίησή τους είναι κάτι που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην τηλεόραση όπου οι μετρήσεις τηλεθέασης βασίζονται σε στοιχεία από panel.

Παρόλο που στο ραδιόφωνο η μεθοδολογία μέτρησης του ακροατηρίου είναι διαφορετική (συνεντεύξεις & Day After Recall) ειδικά μοντέλα επιτρέπουν να δοθούν και για αυτό το Μέσο αντίστοιχα εργαλεία που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των επιλογών των media agencies εξυπηρετώντας ιδιαίτερα την ανάγκη των διαφημιζομένων για την optimum τοποθέτηση των διαφημιστικών τους κονδυλίων.

Η Άννα Καραδημητρίου στα CEO CLUBS: Embracing Ambiguity with Innovation

Με μεγάλη επιτυχία παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Head of CX and Innovation της Focus Bari, στην κατάμεστη από CEOs μεγάλων πολυεθνικών και τοπικών οργανισμών αίθουσα του Ekali Club, το πώς—μέσα από καινοτομία σε όλα τα επίπεδα, μια επιχείρηση μεταμορφώνεται σε επιχείρηση του μέλλοντος. Αλλάζοντας νοοτροπία, στρατηγική με επικέντρωση στον άνθρωπο «360», μέσα από νέες δομές, έξυπνη χρήση τεχνολογίας και σύγχρονες μεθοδολογίες που αποτελούν την «μετεξέλιξη» της παραδοσιακής έρευνας αγοράς, η Άννα Καραδημητρίου απέδωσε με έμπνευση και πρακτικά, εφαρμόσιμα «εργαλεία» το πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν στο σήμερα με ομαλότητα και ευλυγισία, οδεύοντας προς την ευημερία.

Ένα ακόμα βήμα για την Focus Bari, είναι η πρωτοπορία σε νέες μεθοδολογίες στον διευρυμένο χώρο της έρευνας αγοράς, ενώ η βασική, “core” αποστολή της παραμένει εδώ και 30 χρόνια η ανάπτυξη και η ενδυνάμωση του υγιούς επιχειρείν.

H Focus Bari για την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

FOCUS ON ENERGY : Νέα Πρωτοποριακή Έρευνα της Focus Bari για τις Πηγές Ενέργειας

Από το 2017 ξεκινήσαμε μια νέα πρωτοβουλία, μια νέα συνδρομητική έρευνα που καταγράφει αναλυτικά και σε συνεχή βάση το ενεργειακό προφίλ (ρεύμα, πάροχοι, θέρμαση, φυσικό αέριο, άλλες πηγές,  συσχετισμοί με άλλες παροχές τηλεπικοινωνιών κλπ.) των Ελληνικών νοικοκυριών σε όλη την Ελλάδα.  Εξελίξεις, τάσεις, απόψεις, διαθέσεις  των καταναλωτών έρχονται να φωτίσουν και να καθοδηγήσουν τα πλάνα των οργανισμών σ’ αυτόν τον ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο.

 

REGIONAL MEDIA FORUM & AWARDS 2018

Για τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώθηκαν με μεγάλη επιτυχία τα Regional Media Forum & Awards 2018 στις 28 Σεπτεμβρίου στο Gazarte. Όπως κάθε χρονιά, η παρουσία της Focus Bari ήταν δυναμική, τόσο στο πάνελ των Θεσμικών που συντόνισε ο Νίκος Χατζηνικολάου, με συμμετοχή εκπροσώπων του προεδρίου όλων των σχετιζόμενων φορέων, μεταξύ των οποίων και η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari και Αντιπρόεδρος του ΣΕΔΕΑ.
Εκτός από το πάνελ των θεσμικών εκπροσώπων, διενεργήθηκε και το πολύ ενδιαφέρον “hands on panel” με εκπροσώπους όλων των μερών της αγοράς (περιφερειακά ΜΜΕ, διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες), στο οποίο συμμετείχε με παρουσίαση η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari.

 

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο BNI Network like a Pro

H Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari Keynote Speaker με θέμα τις Εμπειρίες Πελατών (Customer Experience CX) στο Networking Event της BNI “Network like a Pro”
Στην κατάμεστη αίθουσα του Περιστυλίου Ζαππείου, η Ξένια Κούρτογλου ενέπνευσε με την ομιλία της και την παρουσία της 400 και πλέον επιχειρηματίες που παρευρέθηκαν στο “Network like a Pro” της BNI στις 27 Σεπτεμβρίου 2018.
Η Ξένια Κούρτογλου μίλησε για την αναγκαιότητα της προσφοράς ύψιστης εμπειρίας πελάτη για κάθε επιχείρηση, καθώς σήμερα βρισκόμαστε στην «αγορά των εμπειριών» (experience business), και με παραστατικό και ένθερμο τρόπο εξήγησε γιατί είναι σημαντική σήμερα παρά ποτέ η εμπειρία πελάτη, πώς την χτίζει η κάθε επιχείρηση, και πώς την «μετρά», καθώς η Focus Bari έχει εδώ και πέντε χρόνια αναπτύξει αποκλειστική, εξειδικευμένη τεχνογνωσία πάνω στο CX.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies