myFocus

Επενδύοντας στην Ελλάδα - Η Επόμενη Ημέρα

Στο Μέγαρο Μουσικής διοργανώθηκε σημαντική εκδήλωση από την Direction Business Network με θέμα τις επενδύσεις στην Ελλάδα και την εξέλιξη των επιχειρήσεων στο πέρασμα της οικονομικής κρίσης.
Σε αυτήν την τόσο σπουδαία εκδήλωση, η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας της Focus Bari η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Direction. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν τα αποτελέσματα καθώς χαρτογραφούσαν την γνώμη 62 business leaders για την κατάσταση στην Ελλάδα, την μετέπειτα πορεία των επιχειρήσεων, καθώς και το ποια είναι η υποστήριξη που χρειάζεται ο Έλληνας επιχειρηματίας ο οποίος κατάφερε να ανταπεξέλθει στην κρίση και συνεχίζει δυναμικά την προσπάθεια του για το μέλλον. 

Δείτε εδώ την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου

16ο Συνέδριο Infocom World 2014

Στις 21/10, στο ξενοδοχείο Divani Caravel, πραγματοποιήθηκε το 16ο Συνέδριο Infocom World με βασική θεματολογία τα "Media". Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari, από το πάνελ της κας. Χαϊμαντά, έδωσε την δική της τοποθέτηση για την ψηφιακή μετάβαση των media και τον ρόλο πλέον της διαφήμισης στην νέα ψηφιακή εποχή. 
Αποτύπωσε την ψηφίδα του σημερινού καταναλωτή των media και με βάση στοιχείων της Focus Bari δήλωσε το πως πιστεύει ότι πρέπει να κινηθούν τα media στο "αύριο.

Δείτε την παρουσίαση 

 

All things performance 2014

Δυνατή η διπλή παρουσία της Focus Bari στο συνέδριο "All things performance" που διοργανώθηκε χθες στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΙΣ από το Marketing Week. Η Ξένια Κούρτογλου (Focus Bari) και η Μάγδα Μαραγκουδάκη (ForestView) παρουσίασαν  ευρήματα της 2ης B2B έρευνας σε Έλλημες Affiliates του δικτύου της ForestView, και αφορούσαν την χαρτογράφηση της τωρινής εικόνας της αγοράς του Affiliate Marketing, την εξέλιξη της αγοράς σε σχέση με ένα χρόνο πριν, αλλά και τις νέες δυνατότητες και ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Τίτλος της παρουσίασης : "Affiliate Marketing Reloaded".

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου και της Μάγδας Μαραγκουδάκη

Παράλληλα, η Άννα Καραδημητρίου (Focus Bari) και η Θωμαή Σταυροπούλου (TailWind) παρουσίασαν το νέο εργαλείο AdEffect. To AdEffect είναι μία τεχνολογική λύση που παντρεύει «έρευνα με τεχνολογία» και αποσκοπεί στην μέτρηση αποτελεσματικότητας ψηφιακών διαφημίσεων με βάση marketing KPIs όπως: Brand Awareness, Message Recall, Brand Affinity and Purchase Intent.
Tίτλος της παρουσίασης τους : "Measuring Performance in Digital Brand Advertising? Υπάρχει και πλέον είναι και απόλυτα μετρήσιμη!"

Δείτε την παρουσίαση για το AdEffect
Δείτε φωτογραφίες


Ημερίδα Nickelodeon - Οι Αρχιτέκτονες του Αύριο

Σήμερα, στο Μέγαρο Μουσικής, ο τηλεοπτικός σταθμός Nickelodeon διεξάγει ημερίδα με τίτλο «Παιδί και Διαδίκτυο. Ευκαιρίες, Προκλήσεις , Κίνδυνοι» καθώς πλέον είναι γνωστό ότι τα παιδιά αφιερώνουν πάρα πολύ χρόνο «μπροστά σε έναν υπολογιστή».
Η Βαλέρια Τσάμη και η Άννα Καραδημητρίου παρουσιάζοντας αποτελέσματα ερευνών της Focus Bari, θα δείξουν τις συνήθειες παιδιών, νέων και εφήβων σε σχέση με τα media, δίνοντας έμφαση στη σχέση τους με το internet αλλά και την τεχνολογία ευρύτερα. Παράλληλα θα παρουσιάσουν τις στάσεις των γονιών σε σχέση με τη χρήση των νέων Μέσων από τα παιδιά τους.

Δείτε την παρουσίαση
Δείτε βίντεο από την ομιλία 

Infocom 2014 - Social Media World - Is it a Game of Social Media Thrones?

Την κυριαρχία των βασιλείων των Social Media έδειξε σήμερα, στο 3ο Social Media World της Infocom, η Ξένια Κούρτογλου, στην ομιλία της με τίτλο "Is it a Game of Social Media Thrones?". Ξεκινώντας με μια σύντομη ιστορική αναδρομή, έφτασε στο σήμερα και στην διείσδυση των Social Media στην καθημερινότητα μας και κατέληξε στη σχέση των παιδιών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτή εξελίσσεται.

Δείτε την παρουσίαση

Marketing Innovation Conference - The Power of Sharing Knowledge: Βest Practices in New Product Development

Το Marketing Week διοργανώνει σήμερα στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza το Marketing Innovation Conference με τίτλο «The Power of Sharing Knowledge: Βest Practices in New Product Development». Η Ξένια Κούρτογλου συμμετέχει στο πάνελ με θέμα συζήτησης «Καινοτομία: Από την Θεωρία στην Πράξη».
Το panel θα κληθεί να συνδέσει την ακαδημαϊκή θεωρία για την εφαρμογή της καινοτομίας, με τα ερευνητικά δεδομένα, αλλά και τις πρακτικές εφαρμογές σε επίπεδο επιχειρηματικών στρατηγικών.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies