myFocus

Ημερίδα Κρήτης

Η Ξένια Κούρτογλου φιλοξενήθηκε στην Κρήτη και συμμετείχε σε μια σημαντική για το νησί εκδήλωση, προβάλλοντας μέσα από στοιχεία της Focus Bari το προφίλ των Κρητικών καθώς και ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία για τα ΜΜΕ του νησιού. Στην εκδήλωση παρεβρέθηκαν σημαντικοί φορείς και επιχειρηματίες ΜΜΕ της Κρήτης. Ο τίτλος της ομιλίας της: "Το 2015 ταξιδεύοντας προς το μέλλον".

Δείτε την παρουσίαση

2nd Customer Experience Festival

Το 2ο Customer Experience Festival ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Κτήμα Πεντελικόν υπό την αιγίδα της SecretKey. Φέτος, όπως και πέρσι, το festival φιλοξένησε 4 κορυφαίους διεθνείς ομιλητές και 13 Έλληνες με σκοπό την ανάδειξη των κορυφαίων trends στην κατανάλωση και το σύγχρονο προφίλ του πελάτη, best practices αλλά και προγράμματα αλλαγής κουλτούρας στο Customer Experience Management. Η Ξένια Κούρτογλου συμμετείχε στο Πάνελ Συζήτησης Ανωτάτων Στελέχων “Customer Experience Innovation” Πρακτικές Καινοτομίας στη Διαχείριση της Εμπειρίας του Πελάτη και μίλησε για το πως μπορείς να οδηγήσεις ένα οργανισμό από το στάδιο του "Naive" στο στάδιο του "Natural" ακολουθώντας 5 απλά βήματα : 1. Βάζοντας το κοινό όραμα του οργανισμού, 2. Διοχετεύοντας εωτερικά την έννοια της Σύνδεσης - Επί Κοινού Νου, 3. Διατηρώντας την Φυσικότητα εξέλιξης των πραγμάτων, 4. Έχοντας τις Απαραίτητες Υποδομές και φυσικά 5. Κάνοντας συνεχώς Ανατροφοδότηση.

HR Community Conference

Το HR Community Conference διεξήχθει με μεγάλη επιτυχία στο Ξενοδοχείο Caravel συγκεντρώνοντας πολλά στελέχη από τον επιχειρηματικό κόσμο και ειδικότερο από το HR. Διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Skywalker και της Ethos Media και φυσικά η Focus Bari είχε τον δικό της καθοριστικό ρόλο. Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Online & AdHoc Ερευνών, παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθει από την Focus Bari για λογαριασμό του συνεδρίου με θέμα "Η σημασία των Social Media στην πρόσληψη προσωπικού". Τα αποτελέσματα αποτύπωναν τις απόψεις 100 ειδικών που εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού.

Δείτε την παρουσίαση

Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Το Marketing Week διοργανώσε ένα «πρακτικό» συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών, στο οποίο συγκεντρώθηκαν και παρουσιάστηκαν κορυφαία case studies σημαντικών επιχειρήσεων, προσφέροντας την ευκαιρία στους συνέδρους να δουν και να αποτυπώσουν τη δυναμική του customer service στην πράξη και όχι με θεωρίες.Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο OteAcademy υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ.
Η Βαλέρια Τσάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Focus Bari, παρουσίασε μια ενδιαφέρουσα ομιλία βασισμένη στην φιλοσοφία της εξυπηρέτησης πελατών που έχει η Focus Bari αλλά και το πολύτιμο εργαλείο καταγραφής της συνολικής ικανοποιήσης και εμπειρίας των e-shoppers από τα online καταστήματα, το e-satisfaction. Τίτλος της ομιλίας : Engage your people to engage your customer

Δείτε την παρουσίαση

Career Forum - Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη

Τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη, διοργάνωσαν για άλλη μία φορά, με πολύ μεγάλη επιτυχία, το Career Forum ,το οποίο υποστηρίχθηκε από την συμμετοχή πολλών μαθητών των Εκπαιδευτηρίων.
Η Ξένια Κούρτογλου, στήριξε αυτή την θετική ενέργεια, παρουσιάζοντας ομιλία βασισμένη σε ευρήματα έρευνας σχετικά με τις αποφάσεις των παιδιών για τις σπουδές τους αλλά και με ποια κριτήρια επιλέγουν την σχολή τους ενώ φυσικά δεν παρέλειψε να δώσει χρήσιμα "tips" για αυτά τα παιδιά που σκέφτονται το μέλλον τους ως πετυχημένοι επιχειρηματίες.

Δείτε την παρουσίαση

6ο Συνέδριο Distance Selling & eCommerce

Το Marketing Week για έκτη χρονιά διοργάνωσε το Distance Selling & eCommerce Conference με τίτλο " Leading the world of connected commerce" στο αμφιθέατρο του OteAcademy. Το φετινό συνέδριο εστιάστηκε σε στρατηγικές και πρακτικά παραδείγματα δημιουργίας και προσφοράς μίας λιανεμπορικής εμπειρίας στον καταναλωτή, σε ένα περιβάλλον λιανεμπορίου που τα κανάλια, ηλεκτρονικά και παραδοσιακά, συγκλίνουν.
Η ομάδα του e-satisfaction ήταν εκεί και η Ξένια Κούρτογλου μίλησε για το πως το e-satisfaction μπορεί να προσφέρει σε ένα e-shop όλα τα σημεία κλειδιά για να έρθει πιο κοντά στους πελάτες του, κερδίζοντας την απόλυτη ικανοποίηση τους. Η παρουσίαση είχε τίτλο : "Το Success Story του e-satisfaction".

Δείτε την παρουσίαση

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies