myFocus

Εκπαιδευτικό Workshop Focus Bari - ΕΙΕΠ: "Customer Journey Mapping"

Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος, Head of CX & Innovation Focus Bari σε workshop του ΕΙΕΠ για τα Customer Journeys

Με μεγάλη επιτυχία, σε κατάμεστη αίθουσα των Αττικών Διαδρομών παρουσίασε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018 η Άννα Καραδημητρίου “Tips & Tops” σχετικά με τo Customer Journey Mapping. Το event παρακολούθησαν εξειδικευμένα ανώτερα στελέχη των μεγαλύτερων τραπεζικών οργανισμών, οργανισμών λιανεμπορίου και άλλων υπηρεσιών.

H Άννα Καραδημητρίου ξεκίνησε παρουσιάζοντας την σημαντικότητα που έχει ο σχεδιασμός ενός customer journey από τον στόχο του και το πλάνο του, συνέχισε με παραδείγματα και στάδια εξέλιξης ενός customer journey mapping, και έκλεισε με χρήσιμα “tips” για τους δυνητικούς χρήστες μιας τέτοιας υπηρεσίας.
Την παρουσίαση ακολούθησε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση με συμμετοχή του ακροατηρίου και λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος δόθηκε «υπόσχεση για συνέχεια», εν όψει της μεγάλης δραστηριότητας της Focus Bari σ’ αυτόν τον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του Customer Experience που αποτελεί Νο.1 προτεραιότητα για όλους τους μεγάλους οργανισμούς.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies