myFocus

Συνέντευξη Τύπου Focus Bari – Client IQ για το GDPR

Παρουσίαση Πρωτοποριακής Έρευνας Client IQ & Focus Bari για τις στάσεις, απόψεις, συνήθειες και διαθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα προσωπικά δεδομένα / GDPR

Με αθρόα προσέλευση δημοσιογράφων παρουσίασαν στο 48 Urban η Αλεξάνδρα Χριστοπούλου της Client IQ και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας που σχεδίασαν και υλοποίησαν με δική τους πρωτοβουλία σχετικά με τους «Έλληνες καταναλωτές και Προσωπικά Δεδομένα / GDPR». Η εκτεταμένη ποιοτική και ποσοτική έρευνα που ολοκλήρωσαν οι δύο εταιρείες προκειμένου να προσφέρουν υπεραξία στους πελάτες τους, ανέδειξε εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα: η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων είναι διατεθειμένη να μοιραστεί «προσωπικά δεδομένα» με την προϋπόθεση ότι θα έχουν κάποιο άμεσο ή έμμεσο όφελος. Προσωποποιημένα μηνύματα και ειδικές προσφορές είναι κυρίως τα δύο είδη «ανταμοιβών» που περιμένουν οι Έλληνες καταναλωτές για να μοιραστούν στοιχεία τους με εταιρείες που εμπιστεύονται, ενώ παράλληλα θεωρούν ότι οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύονται ούτε αξιοποιούν κατάλληλα αυτά τα στοιχεία, παρ’ ότι ο νέος κανονισμός GDPR αυξάνει τα μέτρα προστασίας από διαρροές και την ασφάλεια των δεδομένων τους.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies