myFocus

Athens 3rd Customer Experience Festival

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Κτήμα Αριάδνη, από την SecretKey, το 3rd Customer Experience Festival, συγκεντρώνοντας στελέχη και επιχειρηματίες της αγοράς που πρωταρχικό τους μέλημα είναι να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη τους.

Η Focus Bari ήταν χορηγός της εκδήλωσης και στα πλαίσια αυτά διεξήγαγε την πρώτη Β2Β έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις για την συμβολή και την αξία της καταγραφής και ερμηνείας του Customer Experience. Η Άννα Καραδημητρίου παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας απαντώντας σε όλα τα ερωτήματα γύρω από την εμπειρία πελάτη και την αξία της για την ανάπτυξη και εξέλιξη του υγιούς επιχειρείν.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies