myFocus

INFOCOM WORLD

H Ξένια Κούρτογλου μιλά για Total Business Transformation στην Infocom World 2019

Στην κατάμεστη Αίθουσα Ολυμπία του Divani Caravel έλαβε χώρα στις 26 Νοεμβρίου 2019 η Infocom World 2019 με εκπροσώπηση όλων των κλάδων τηλεφωνίας, τηλεπικοινωνιών, τεχνολογίας και όχι μόνο.  Παρουσιάστηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις που οδηγούν το digital transformation των οργανισμών, δίνοντας λύσεις που οδηγούν στο μέλλον.  Όπως κάθε χρόνο, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία των συνεχών ερευνών Focus on Tech Life που παρακολουθούν την συνεχώς αναπτυσσόμενη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία, και την υιοθέτηση ψηφιακών συνηθειών στην καθημερινότητα.  Όπως τόνισε η Ξένια Κούρτογλου στην παρουσίασή της, οι Έλληνες καταναλωτές όχι μόνο είναι «μπροστά» από τις εξελίξεις, αλλά καθοδηγούν σταδιακά την αγορά και τους οργανισμούς στην συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών τους.  Κυρίως όμως, το βασικό ζητούμενο σήμερα είναι το ονομαζόμενο “Total Business Transformation”, καθώς καλούνται οι εταιρείες να αναθεωρήσουν την αποστολή και την φιλοσοφία τους, που στην συνέχεια θα τις οδηγήσει στην προσφορά εκείνου του Customer Experience που κινητοποιεί το υγιές επιχειρείν.  Καθώς η εμπειρία του πελάτη γίνεται κοινός σκοπός, όλοι οι εργαζόμενοι ευθυγραμμίζονται προς αυτόν τον σκοπό, ενώ το digital transformation αποτελεί ένα «όχημα» που διευκολύνει την απόλυτη προσφορά της «end-to-end, seamless & effortless» εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα touchpoints.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

REPUTATION PHARMA

Η Ξένια Κούρτογλου παρουσιάζει την Εικόνα του Φαρμακευτικού Κλάδου στους Έλληνες Καταναλωτές

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή όλων των εκπροσώπων της Φαρμακοβιομηχανίας πραγματοποιήθηκε στις 20 Νοεμβρίου 2019 στην Αίγλη Ζαππείου το Συνέδριο Reputation Pharma 2019, όπου παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν όλα τα θέματα που σήμερα απασχολούν τον συγκεκριμένο κλάδο στην χώρα μας.  Η Focus Bari, ως χορηγός έρευνας του Συνεδρίου, σχεδίασε και πραγματοποίησε μια έρευνα γενικού κοινού, που αποτύπωσε την σημερινή εικόνα που έχουν οι Έλληνες για τις Φαρμακευτικές εταιρείες—πολυεθνικές και ελληνικές—καθώς και την στάση τους απέναντι στην χρήση φαρμάκων.  Μια παρόμοια έρευνα είχε σχεδιαστεί και διεξαχθεί το 2004, οπότε πολλά από τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν και την διαφοροποίηση αυτής της στάσης μέσα στην τελευταία δεκαπενταετία.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

15ο HR People Management Forum

Πρωτοποριακή Έρευνα της Focus Bari για το Coaching

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα προσέλευση πραγματοποιήθηκε στις 13 Νοεμβρίου 2019 στο Κτήμα Αριάδνη το 15ο HR People Management Forum με κεντρικό ομιλητή τον Dr. Richard Boyatzis που παρουσίασε το τελευταίο του βιβλίο και ομιλία πάνω στο Coaching with Compassion.  Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, καλεσμένη ομιλήτρια ήταν και η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari που παρουσίασε τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα της πρώτης Β2Β έρευνας που «φωτίζει» την σημερινή στάση, σχέση και συμπεριφορά των Ελλήνων στελεχών απέναντι στο Coaching.  Φαίνεται πως το coaching, που όλο και περισσότερο χρησιμοποιείται ως «εργαλείο ενδυνάμωσης» των στελεχιακών ομάδων των οργανισμών για την ομαλή διαχείριση της αλλαγής και την επίτευξη επαγγελματικών και προσωπικών στόχων, είναι μια σχετικά νέα υπηρεσία που χρειάζεται να γίνει ακόμα πιο γνωστή, να επικοινωνήσει τις διαδικασίες, τις προϋποθέσεις και τα οφέλη της, ώστε να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στον ελληνικό χώρο με επιτυχία.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

 

H Focus Bari στο Social Media World

Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στο Social Media World

Στο Divani Caravel διοργανώθηκε και φέτος το ετήσιο συνέδριο-έκθεση των Social Media & E-business World  με κορυφαίους ομιλητές και παράλληλα workshops.Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη ομιλήτρια για να δώσει την εναρκτήρια ομιλία μέσα από την θέση των καταναλωτών και των πολιτών, παρουσιάζοντας την σημερινή σχέση των Ελλήνων με τα Social Media, ποιά είναι η θέση τους στην ζωή των πολιτών, ποιές ανάγκες καλύπτουν και ποιές επιπτώσεις έχουν φέρει στην καθημερινότητα της ζωής μας, στην κοινωνία και στην εμπορική επικοινωνία.

 

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η ΞΕΝΙΑ ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ ΣΤΟ ΥUBOTO BUSINESS MESSAGING CONFERENCE

H Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari στο YUBOTO BUSINESS MESSAGING CONFERENCE

Την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε το πρώτο Business Messaging Conference της YUBOTO στον υπέροχο χώρο του Eleon Loft στην Αθήνα.  Το Συνέδριο επικεντρώθηκε στην ραγδαία άνοδο του messaging ως όχημα για τις εμπορικές καμπάνιες και τα brands, καθώς οι καταναλωτές αποκτούν όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση σε πολλαπλές πλατφόρμες messaging στις κινητές συσκευές τους, ενώ παράλληλα οι καλεσμένοι ομιλητές συμπλήρωσαν μια ευρεία θεματολογία που συνδέει το messaging με την συνολική εμπειρία πελάτη.  Η Ξένια Κούρτογλου στην ομιλία της ανέπτυξε το πώς μπορεί μια επιχείρηση να αναπτύξει την κουλτούρα του «360 feedback», και πώς η ουσιαστική ανατροφοδότηση ενισχύει την επικοινωνία μεταξύ όλων (συνεργατών, ομάδων, καταναλωτών, κλπ.), βελτιώνοντας έτσι συνεχώς την σχέση των μαρκών με τους πελάτες τους και όχι μόνο.

Δείτε την παρουσίαση εδώ

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης.

Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα

Αποδοχή cookies