myFocus

Θέλετε ανάπτυξη τζίρου;

Η ανάπτυξη του τζίρου σας είναι καθοριστική για την επιτυχία της επιχείρησής σας.  Αυτό είναι κάτι που γνωρίζουμε πολύ καλά στην Focus Bari, και είναι κάτι που-μεταξύ άλλων- μπορεί να προέλθει είτε από επέκταση της γκάμας σας με νέα προϊόντα/υπηρεσίες, είτε μέσα από περαιτέρω προώθηση των εμπορικών και ανταγωνιστικών σας πλεονεκτημάτων, είτε από καλύτερη, σε βάθος κατανόηση των πελατών σας και των αναγκών τους, κ.ά. Κάποιες στρατηγικές που έχουμε επανειλημμένα δουλέψει με τους πελάτες μας στοχεύοντας στην ανάπτυξη του τζίρου τους είναι:

Δημιουργία και ανάπτυξη νέων προϊόντων ή υπηρεσιών

Επεκτείνοντας την δύναμη μιας ήδη καθιερωμένης μάρκας σε κατηγορίες που-μετά από έρευνα-αποδεικνύονται δυνατές στην υιοθέτηση από τους καταναλωτές της μάρκας, ενώ παράλληλα, έχουν δυναμική να προσελκύσουν και νέους καταναλωτές προς την μάρκα!  Μας έχει συμβεί πολλές φορές, όχι μόνο να αναδείξουμε, αλλά και να αποτρέψουμε ένα πελάτη μας να προβεί σε επενδύσεις επέκτασης γκάμας ενός “umbrella name” σε κατηγορίες που ήταν σίγουρο ότι θα τον οδηγούσαν σε απώλειες!

Νέα προσέγγιση στην προώθηση μιας μάρκας

Είτε μέσα από καινούργια φιλοσοφία προϊοντικών πλεονεκτημάτων, είτε μέσα από καινούργια στρατηγική επικοινωνίας, είτε μέσα από νέους όρους εμπορικής πολιτικής, με αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων και μεριδίου αγοράς!  Συχνά, ακούμε τον «μύθο» ότι οι εκπτώσεις ή τα δώρα μπορεί να «κλονίσουν» την εικόνα μιας μάρκας. Η σημερινή εποχή καταρρίπτει εντελώς αυτόν τον μύθο, γιατί σήμερα, οι καταναλωτές που καλούνται να διαβιώσουν με πολύ μικρότερα εισοδήματα, εκτιμούν αυτές τις κινήσεις από τις μεγάλες μάρκες, και-σύμφωνα με σχετικές έρευνές μας-«αγκαλιάζουν» την μάρκα που τους προσφέρεται σε καλύτερη τιμή και αφήνουν το αντίστοιχο private label!

Σε βάθος μελέτη και ανάλυση με «επαναστατικό» τρόπο του πελατολογίου

Eίτε πρόκειται για καταναλωτές, επαγγελματίες πελάτες, ακροατές, αναγνώστες, πελάτες λιανικής, επισκέπτες κλπ. Συχνά «μπλοκάρουμε» γιατί βλέπουμε τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο που κάναμε πάντα. Όμως η λύση βρίσκεται στο να δούμε το κοινό μας με διαφορετικό τρόπο και μόνο τότε θα προσδιορίσουμε τα ενδιαφέροντα υπο-κοινά που έχουν την δυναμική και την διάθεση να δώσουν στην μάρκα μας περισσότερη από την προτίμησή τους! Αρκεί να τους εντοπίσουμε, να τους καταλάβουμε καλύτερα, να «αγκαλιάσουμε» τις ανάγκες τους με ουσιαστικό τρόπο και τότε σίγουρα θα έχουμε όχι μόνο την πιστότητά τους, αλλά θα γίνουν και οι καλύτεροι διαφημιστές μας!