myFocus

Από τις πιο απαιτητικές φάσεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα, το νέο λανσάρισμα, σε όποιο χώρο και σε όποιο κοινό κι αν απευθύνεται θα γίνει πολύ πιο αποτελεσματικά και με το ελάχιστο ρίσκο όταν υποστηριχθεί από τις κατάλληλες έρευνες στις απαραίτητες φάσεις του σχεδιασμού του.

Ακόμα κι αν πιστεύετε ότι οι έρευνες προ λανσαρίσματος απαιτούν χρόνο και επένδυση που δεν έχετε, αλλάξτε οπτική και προγραμματίστε τις. Αυτό που θα σας γλυτώσουν είναι βέβαιο ότι θα είναι πολύ, πολύ μεγαλύτερο από το κόστος και τον χρόνο που θα χρειαστούν! Εξ άλλου σήμερα, οι δυνατότητες σε μεθόδους, ταχύτητες και κόστη που προσφέρονται στον κλάδο μας είναι τόσο εξελιγμένες, και το μόνο που χρειάζεστε είναι να μην ξεχνάτε να βάζετε την έρευνα στο «οπλοστάσιό» σας!

Είμαστε σίγουροι ότι ξέρετε πολύ καλά το αντικείμενο και την αγορά σας, και έχετε μεγάλη επιχειρηματική εμπειρία, όμως δεν παύετε να είστε «πολύ μέσα» στο αντικείμενο και στο πλάνο σας, και σας λείπει η «τρίτη», αντικειμενική οπτική. Στη Focus Bari φροντίζουμε να σας «πηγαίνουμε απέναντι», στην θέση του υποψήφιου καταναλωτή σας, σας βοηθάμε να «μπείτε στα παπούτσια του», να νοιώσετε όπως νοιώθει, να καταλάβετε πώς λειτουργεί, και σας κάνουμε εκείνες τις ερωτήσεις στις οποίες όταν πάρετε το «NAI» σαν απάντηση θα εξασφαλίσουν σίγουρη επιτυχία στο λανσάρισμα σας.

Αν προγραμματίζετε να λανσάρετε κάτι καινούργιο, ελάτε να βρούμε μαζί:

  • Πόσο και ποιο είναι με ακρίβεια το δυνητικό κοινό σας και ποια τα υπο-κοινά του που θα σας εξασφαλίσουν τα μεγέθη που στοχεύετε; Ισχύει το pareto law ή όχι;

  • Ποια είναι η σημερινή νοοτροπία του κοινού σας, οι αξίες και οι στόχοι του και πώς έρχεται η νέα σας πρόταση να «δέσει» μέσα σ' αυτό το πλαίσιο της ζωής τους;

  • Πώς καλύπτει το κοινό σας σήμερα τις ανάγκες που έρχεστε να του καλύψετε με το νέο προϊόν/υπηρεσία σας, ή αν στοχεύετε σε μια καινούργια ανάγκη του, πόσο δυναμική είναι αυτή και πόσο ικανή να το κινητοποιήσει προς εσάς;

  • Ποιο είναι το ανταγωνιστικό, μοναδικό σας πλεονέκτημα, τι θα βρει στην νέα σας πρόταση που είναι τόσο σημαντικό για εκείνο για να αφήσει την παλιές του συνήθειες και να έρθει κοντά σας;

  • Ποιοι είναι οι καταλληλότεροι τρόποι να προσεγγίσετε το δυνητικό σας κοινό, να το εκπλήξετε ευχάριστα, να το συγκινήσετε, να το αγκαλιάσετε και να σας αγκαλιάσει;

Τα πιο πάνω, και όσα ακόμα ερωτήματα έχετε πριν το λανσάρισμά σας μπορούμε να τα βρούμε μαζί και να σας υποστηρίξουμε στην «μετάφρασή» τους στις κατάλληλες κατευθυντήριες γραμμές για το κατάλληλο αρχιτεκτονικό σχέδιο της επιτυχίας του!