myFocus

Digital transformation

Ησυχάστε…δεν είστε οι μόνοι!
Σε πρόσφατη Β2Β έρευνα της Focus Bari μεταξύ μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, ελληνικών και πολυεθνικών, διαπιστώσαμε πως η Νο.1 προτεραιότητά τους αυτή τη στιγμή είναι ο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» ή αλλιώς “Digital Transformation”. Μια διαδικασία που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, όμως, ακριβώς επειδή η τεχνολογία αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο που τόσο το ανθρώπινο μυαλό, όσο και οι χρόνια καθιερωμένες λειτουργίες και διαδικασίες των οργανισμών, αδυνατούν να παρακολουθήσουν, πόσο μάλλον να υιοθετήσουν! Ακόμα και για τις πιο εξελιγμένες εταιρείες το μήνυμα “back to basics” ακούγεται συνεχώς, με έμφαση στην δημιουργία user-friendly, responsive sites με ταχύτητα πρόσβασης από κινητές συσκευές, καθώς και UI’s που διευκολύνουν τους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά με όλα τα ψηφιακά touchpoints του οργανισμού, μέσα στην παράλληλη λειτουργία τους με τα παραδοσιακά/offline (nonline) σημεία.

Η βοήθεια που μπορεί να σας προσφέρει η ομάδα της Focus Bari αν βρίσκεστε σε ψηφιακό μετασχηματισμό είναι τριών επιπέδων:

Ενεργή υποστήριξη ως μέλη της ομάδας του Digital Transformation Project

Έμπειρα μέλη της ομάδας της Focus Bari εντάσσονται στην ομάδα της επιχείρησης που αναλαμβάνει το digital transformation ως project και συμμετέχουν ενεργά σε όλο το project με έμφαση σε μέρη που αφορούν τα στάδια της διάγνωσης, της υποστήριξης και της τακτικής μέτρησης του project progress, από την έναρξη έως την ολοκλήρωσή του.

Παροχή εξειδικευμένων στοιχείων ως προς την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία

Mέσα από τις διαχρονικές μας έρευνες σχετικά με τον «ψηφιακό μετασχηματισμό» των Ελλήνων στην καθημερινότητα, δημιουργούμε έτοιμα ή/και tailor made reports με στοιχεία που αφορούν ειδικότερα στην δική σας επιχείρηση και στο κοινό που απευθύνεστε.  Ειδικά στην σημερινή εποχή, απαιτείται αυτή η «κοινής λογικής» - “back to basics” οπτική του «ψηφιδωτού» που αποτελεί την κοινωνία και την συμπεριφορά των καταναλωτών, που μόνο μέσα από την σφαιρική, αντικειμενική μελέτη μπορεί κανείς να αποκτήσει.

Σχεδιασμό και υλοποίηση εσωτερικής έρευνας

Μέσω της οποίας εντοπίζονται οι στάσεις, απόψεις, πεποιθήσεις και εμπόδια των εργαζομένων μπροστά στην μεγάλη ψηφιακή αλλαγή:  πώς αισθάνονται για την επερχόμενη αλλαγή και ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι και προσεγγίσεις για να την αγκαλιάσουν.  Τα ευρήματα τέτοιων ερευνών σε συνδυασμό με τις κατάλληλες, ολοκληρωμένες ενέργειες επικοινωνίας και εκπαίδευσης βοηθούν τις εταιρείες να υλοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το digital transformation.