myFocus

Σχεδιάζοντας το «τι προσφέρουμε»

Η Focus Bari, αμιγώς Ελληνική ιδιωτική εταιρεία, ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1988 από μια ομάδα εξειδικευμένων, έμπειρων και καταξιωμένων επιστημόνων και στελεχών της Έρευνας Αγοράς. Χάρη στο όραμα, τη φιλοσοφία, τις αξίες, τα καινοτόμα εργαλεία, τις υποδομές και την ικανότητα των στελεχών της να μετατρέπουν τις πληροφορίες σε καθοδήγηση, η Focus Bari εντάχθηκε από τα πρώτα τρία χρόνια λειτουργίας της ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική θέση στον χώρο των Ερευνών ΜΜΕ, των ερευνών marketing και της συμβουλευτικής υποστήριξης των επιχειρήσεων με βάση consumer data & insights.

Από το 1988 έως και σήμερα, η Focus Bari υλοποιεί τις Έρευνες Μέσων που αποτελούν το «νόμισμα» της αγοράς (Industry Currency Surveys) για το Ραδιόφωνο και τον Τύπο στην Ελλάδα, έχοντας κερδίσει επανειλημμένα από το 2005 το μόνο θεσμοθετημένο JIC Survey στην Ελλάδα για το Ραδιόφωνο Αττικής. Από το 1993 καταγράφει την σχέση των Ελλήνων με την κινητή τηλεφωνία, και το 1995 ξεκίνησε την Web.iD, την πρώτη συνεχή, Πανελλαδική offline έρευνα για το Internet και την τεχνολογία, τα social media και το e-commerce, και το πώς αυτά διαμορφώνουν την νέα καθημερινότητα των Ελλήνων.

Στοιχεία όλων των συνδρομητικών και ερευνών Μέσων με την υπογραφή της Focus Bari χρησιμοποιούνται ευρέως από όλη την αγορά της επικοινωνίας, των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, την Πανεπιστημιακή κοινότητα, και τελούν υπό την αιγίδα/αναγνώριση/χρήση όλων των σχετικών θεσμικών φορέων και οργανισμών.

Παράλληλα, η Focus Bari δραστηριοποιείται δυναμικά στον χώρο των ad hoc, tailor made ερευνών marketing, έχοντας στο ενεργητικό της πλειάδα συνεργασιών με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς: η Focus Bari βρίσκεται πολύ συχνά «πίσω» από την ανάπτυξη επιτυχημένων επιχειρήσεων, μαρκών, προγραμμάτων επικοινωνίας ή/και στρατηγικών αποφάσεων των πελατών της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Σήμερα, 30 ταλαντούχοι επαγγελματίες εργάζονται στην Focus Bari στα γραφεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, μαζί με μια ομάδα 100 έμπειρων ερευνητών και επιθεωρητών που υποστηρίζονται από την υποδομή 40 θέσεων CAPI και 70 θέσεων CATI, ενώ παράλληλα έχει το μεγαλύτερο στην Ελλάδα private online panel 12.000 ατόμων για την διεξαγωγή online ερευνών.

Για την υποδομή αυτή η Focus Bari χρησιμοποιεί τα διεθνή, έγκυρα εξειδικευμένα λογισμικά: CONVERSO, VOXCO, (multiplatform) και το εξειδικευμένο διεθνές λογισμικό SESAME για τις έρευνες ΜΜΕ, με αποκλειστικές αναπτύξεις για την Ελληνική Αγορά.
Με βάση την Ελληνική Νομοθεσία σχετικά με την λειτουργία των Εταιρειών Έρευνας Αγοράς Μελών του ΣΕΔΕΑ (Σύνδεσμος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς), η Focus Bari είναι εγγεγραμμένη στα πιο κάτω Μητρώα:

▪ Στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς όπως προβλέπεται από το άρθρο 11 παρ. 2 του ν. 2328/1995, με αριθμό μητρώου δεκατρία (13).
▪ Στο Μητρώο Ελέγχου Διαφάνειας του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, με βάση τα όσα ορίζονται στο αρ.6 του Π.Δ. 310/1996, με αριθμό μητρώου σαράντα τρία (43).
▪ Στο Μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων που τηρείται στο Τμήμα Ελέγχου και Διαφάνειας του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, με αριθμό μητρώου δέκα πέντε (15).